0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Whether you''re standing up in front of a crowd at a conference or chatting with a colleague on Zoom, storytelling is the most effective way to get your point across. It works in 90 second Superbowl TV spots, it works in 10 second social media formats, and it works in that email you have to fire off in 5 seconds flat.Why? The short answer is… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
This Is Strategy
-
How Big Things Get Done
-
Influence
-
Give and Take
-
Rich Dad Poor Dad
-
Surrounded by Bad Bosses and Lazy Employees
-
Four Thousand Weeks
-
The Social Brain
-
Punishing Putin
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
The Plot
-
Start With Why
-
Accounting and Taxation Terminology in Practice
-
Goodbye to Russia
-
Scary Smart
-
How to Stand Up to a Dictator
-
An Ugly Truth
-
The Concise 33 Strategies of War
-
Energy and its impact on economics growth in the world economy
-
Success Habits
-
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
The Power of the Powerless
-
The Origins of Totalitarianism
-
Stress-Free Productivity: A Personalised Toolkit to Become Your Most Efficient, Creative Self
Whether you''re standing up in front of a crowd at a conference or chatting with a colleague on Zoom, storytelling is the most effective way to get your point across. It works in 90 second Superbowl TV spots, it works in 10 second social media formats, and it works in that email you have to fire off in 5 seconds flat.Why? The short answer is that people don''t make decisions based on logic. They make decisions based on emotions. To persuade, influence and inspire, you need to make an emotional connection. And storytelling is the best way of doing that.Journalist-turned-business coach Mark Edwards has developed his own methodology - SUPERB - for telling compelling stories at work. From the classic Hero''s Journey to why we all need to Save a Cat, Best Story Wins shows how storytelling will make better communicators of us all.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Profile Books Ltd
- Hmotnost
- 204 g
- isbn
- 978-1-80081-577-3
- Počet stran
- 256
- datum vydání
- 13.06.2024
- ean
- 9781800815773
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE