0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Autor prožil jako lektor a manažer velkou část svého života v Kanadě a Africe. Ve své nové knize prezentuje čtivým způsobem univerzální manažerské a životních principy. Podává je formou metafor nebo příběh, které umožňují zajímavou a širokou aplikaci důležitých a jinak složitých manažerských strategií do každodenních situací. Součástí takřka… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Úspěšný manažerský start
-
Typologie osobnosti pro manažery
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
První kroky v manažerské pozici - Cesta k úspěšnému a respektovanému šéfovi
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
BLACK FRIDAY Pohádková jízda: Tajemství kreativního leadershipu
-
Buď špička mezi lektory
-
Naučte se správně vést lidi
-
Management v obrazech
-
Dynamika projektu
-
Management Základy managementu
-
Šťastný management
-
Umění války
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Jak správně rozhodovat a řešit problémy
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Standardní situace v managementu a jak je hrát
-
Revenue management v ubytovacích službách
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Budování úspěšných týmů
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat
-
Agilní metody řízení projektů
Autor prožil jako lektor a manažer velkou část svého života v Kanadě a Africe. Ve své nové knize prezentuje čtivým způsobem univerzální manažerské a životních principy. Podává je formou metafor nebo příběh, které umožňují zajímavou a širokou aplikaci důležitých a jinak složitých manažerských strategií do každodenních situací. Součástí takřka každé metafory je vtipná ilustrace, která daný princip dokresluje. Kniha tak představuje unikátní nástroj, kterým může lektor nebo manažer inspirovat či motivovat své posluchače. Je určena především lektorům, učitelům a manažerům, jejichž cílem není pouze předávat informace svým posluchačům, ale ovlivnit i jejich způsob myšlení, postoje i chování. Autor napsal několik dalších úspěšných publikací z oblasti kreativního managementu a řízení rizik, ale i krásné literatury.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 145 x 207 x 10
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 176
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-247-2141-5
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.12.2011
- ean
- 9788024721415
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.