0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech mobi PDF ePUB
Koupit Na produkt nelze uplatnit slevu.
267 Kč s DPH
Běžně 399 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Nejnižší cena před akcí: 399 Kč
Nepřehlédněte! Tento produkt je zařazen do Akce Brutálné e-knižní sleva? Vše od GRADY se slevou 33 %
Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace? Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti? Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické a nepředvídatelné situace? Jak dlouhodobě udržet spokojenost zákazníků? Představujeme vám další ze série publikací o kultuře a… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Kaizen - osvědčená praxe českých a slovenských podniků
-
AKCE Tohle je marketing!
-
Bestseller Vánoční elektronická dárková poukázka 3000 Kč
0.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Fluktuace a retence zaměstnanců
-
Bestseller Elektronická dárková poukázka 1000 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
AKCE Sociální vztahy v organizaci a jejich management
-
Projektový management
-
AKCE Šest pilířů manažerského úspěchu
-
AKCE Řízení lidských zdrojů
-
AKCE Strategický management lidských zdrojů
-
AKCE Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji
-
Pokrok
-
AKCE Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů
-
AKCE Zlepšování podnikových procesů
-
AKCE Skvělý šéf
-
AKCE Dokonalá manažerská selhání
-
AKCE Management a organizační chování
-
AKCE Kreativita a inovace v organizaci
-
Emoční inteligence
-
AKCE Kvalitativní diagnostika v oblasti lidských zdrojů
-
Personalistika pro manažery a personalisty
-
AKCE Manažerské kompetence
-
Profese manažera v organizacích veřejné správy
- Jak zkvalitňovat a přizpůsobovat každodenní práci v rámci celé organizace?
- Jak rozvíjet a využívat schopnosti každého jednotlivce a dosáhnout nové úrovně výkonnosti?
- Jak dát organizaci sílu zvládnout dynamické a nepředvídatelné situace?
- Jak dlouhodobě udržet spokojenost zákazníků?
Podrobně a s mnoha praktickými příklady od začátku do konce pomáhá manažerům na všech úrovních dosahovat vynikajících výsledků a zajišťuje jim trvalou konkurenční výhodu.
Zjistěte, jak zlepšit převažující manažerský přístup pomocí dvou kata:
Zlepšení Kata – opakující se rutiny stanovením náročných cílů, prací krok za krokem přes překážky a učení se z problémů.
Koučing Kata – vzor učení zlepšení kata pro zaměstnance na všech úrovních, s cílem motivovat jejich způsoby myšlení a jednání.
Kniha získala Shingo Prize, prestižní ocenění knih o lean problematice, respektované v široké lean komunitě.
Partnerem vydání knihy je společnost DMC management consulting s.r.o. a IPA Slovakia, s.r.o.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE