Marketing v energetice E-kniha

E-kniha

  • E-kniha je momentálně nedostupná

Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky. Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti s nutnosstí uplatnit tržní prostředí i v této… Přejít na celý popis

Sophie Lark: Unesená dědička Mafiánská rodina Griffinových mu zabila otce. Aby se pomstil, unesl a drží v zajetí jejich dceru –⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ baletku Nessu. Ale tak jako Zvíře ze slavné pohádky podléhá Mikolaj kouzlu Krásky, své malé baletky, která teď tančí jen pro něj... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky. Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti s nutnosstí uplatnit tržní prostředí i v této oblasti. Kniha chce ukázat nutnost uplatnění marketingu v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu a současně ukázat na specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (specifika marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikační politiky, tvorby ceny).

 

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
jazyk
čeština
Počet stran
248
datum vydání
1.01.2002

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda
Další knihy autora