0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
119 Kč s DPH
Jsme transparentní
Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Řízení rizik ve zdravotnických zařízeních
-
Prevence nozokomiálních nákaz v klinické praxi
-
Naše zdravotnictví a lékárenství v EU
-
Péče o seniory v pobytových sociálních zařízeních
-
Paliativní péče ve zdravotnických zařízeních
-
Zdravotnická psychologie
-
Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník
-
Zdravotnická dokumentace v praxi
-
Pacient a zdravotnický pracovník
-
Biofyzika pro studenty zdravotnických oborů
-
Výchova ke zdraví pro střední zdravotnické školy
-
Péče o seniory v pobytových zařízeních sociálních služeb
-
Zdravotnická psychologie
-
Patologie pro střední zdravotnické školy
-
Klinická propedeutika pro střední zdravotnické školy
-
Ošetřovatelství pro zdravotnické asistenty - 1. ročník
-
Zdravotnická etika od A do Z
-
Základy psychologie pro zdravotnické obory
-
Ošetřovatelství pro zdravotnické asistenty I
-
Ošetřovatelské postupy pro zdravotnické záchranáře II
-
Psychologie a komunikace pro zdravotnické asistenty - 4. ročník
-
Etika pro lékařskou, zdravotnickou a záchranářskou praxi
-
Vnitřní lékařství pro nelékařské zdravotnické obory
-
Ošetřovatelství - ošetřovatelské postupy pro zdravotnické asistenty
Kvalita zdravotnických služeb je v poslední době velice žhavým a přetřásaným tématem. Proto vznikla kniha Jak přežít pobyt ve zdravotnickém zařízení, která přehledně zpracovává všechna témata, týkající se kvalitní péče ve zdravotnickém zařízení. Základem každého dobrého vztahu mezi lidmi je správná komunikace. Mnoho neshod a nedorozumění ve zdravotnictví vzniká právě z nedostatečné komunikace a z nesprávného dojmu pacienta, že zdravotnický personál je neomylný a dokonalý. Kniha má proto pacienta upozornit na to, že komunikace je dialog, který vedou dva partneři - zdravotnický personál a pacient. Má především ukázat, jak lze provádět kvalitní zdravotnickou péči za účasti dobře informovaného pacienta.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE