Marketing Základy marketingu 1
Marketing Základy marketingu 1 - Marek Moudrý Nedostupné

Učebnice ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Drž mě, když padám

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Drž mě, když padám

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s… Přejít na celý popis

Doprava do Zásilkovny ZDARMA! Až do 21. dubna 2024 budete mít dopravu do jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny v České republice ZDARMA! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. 1. díl obsahuje: 1. PODSTATA MARKETINGU Seznámení s podstatou marketingu, podnikatelskými koncepcemi a postavením marketingu v tržní ekonomice. 2. MARKETING A TRH Charakteristika trhu a marketingových přístupů k trhu. 3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ Podrobná charakteristika marketingového prostředí, zaměření na vlivy působící na firmu. 4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ Aplikace znalosti marketingového prostředí do marketingového řízení s poukazem na základní marketingové strategie a analýzy. 5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM Marketingový výzkum a dotazníková forma zjišťování informací. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Sdílet 0

Nakladatel
Computer Media
Rozměr
215 x 304 x 10
jazyk
čeština
Počet stran
80
Vydání
2
isbn
978-80-7402-128-2
Vazba
měkká vazba
datum vydání
1.08.2012
ean
9788074021282

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda
Další knihy autora