0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaUčebnice ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing
-
Management pro střední školy a vyšší odborné školy
-
Základy psychologie, sociologie - Základy společenských věd I.
-
Technologie přípravy pokrmů 2, učebnice
-
Ekonomie nejen k maturitě 2. - Podniková ekonomie - 2.vydání
-
Občanský a společenskovědní základ - Psychologie
-
Matematika pro SOŠ a studijní obory SOU, 5. část
-
Technologie přípravy pokrmů 1
-
Ekonomika pro SOU 1.díl - Kuchař, číšník
-
Internetový marketing
-
Základy účetnictví - pracovní sešit 2025
-
Ekonomika pro střední školy Úvod
-
Základy územního plánování
-
Základy filosofie, etiky - Základy společenských věd III.
-
Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání)
-
Elektronika I. - učebnice
-
Literatura - přehled SŠ učiva
-
Základy účetnictví a daňová evidence 2025
-
Logistika - Základy logistiky
-
Technologie přípravy pokrmů 5
-
Občanský a společenskovědní základ Právo - Cvičebnice - Zadání
-
Číslicová technika - učebnice
-
Učebnice Účetnictví II. díl 2024
-
Český jazyk - přehled SŠ učiva
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
- Nakladatel
- Computer Media
- Rozměr
- 216 x 298 x 10
- datum vydání
- 1.09.2013
- ean
- 9788074021282
- Počet stran
- 80
- Hmotnost
- 298 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 2
- isbn
- 978-80-7402-128-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE