Vývoj aplikací pro iOS

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

528 Kč s DPH
Běžně 590 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Drž mě, když padám

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Drž mě, když padám

Systém iOS najdete nejen ve špičkových mobilních telefonech iPhone, ale i v nejrozšířenější rodině tabletů iPad. Pokud chcete své softwarové produkty nabízet i na mobilních zařízeních, nelze tuto početnou skupinu opomenout. Vývoj aplikací pro iOS vás rychle provede vším potřebným, abyste mohli svou aplikaci nabídnout milionům majitelů telefonů a… Přejít na celý popis

Darcy Coates: Šeptající mrtví Šeptání mrtvých zní jasně a zřetelně, zatímco vlastní minulost tone v němé mlze... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Systém iOS najdete nejen ve špičkových mobilních telefonech iPhone, ale i v nejrozšířenější rodině tabletů iPad. Pokud chcete své softwarové produkty nabízet i na mobilních zařízeních, nelze tuto početnou skupinu opomenout. Vývoj aplikací pro iOS vás rychle provede vším potřebným, abyste mohli svou aplikaci nabídnout milionům majitelů telefonů a tabletů značky Apple. Ve dvanácti kapitolách se postupně seznámíte s důležitými prvky uživatelského rozhraní, naučíte se propojit je s aplikační logikou na pozadí, pracovat s daty z externích zdrojů a plně využívat výstupy senzorů v zařízení. Naučíte se navrhnout layout aplikace, aby odpovídala designovým doporučením a uživatelé ji intuitivně ovládali, efektivně využívala dostupnou plochu displeje, získávala data z existujících webových služeb a po jejím dokončení ji umístit do aplikačního obchodu pro široký okruh potenciálních uživatelů. V příručce najdete i moderní témata jako je umělá inteligence, strojové učení nebo rozšířená realita. Publikace vás mimo jiné naučí: * Pracovat s programovacím jazykem Swift * Rozvrhnout layout aplikace a ovládací prvky * Správně interpretovat ovládání uživatele * Vytvářet jednoduché animace * Začlenit do aplikace multimédia * Zpracovávat data poskytnutá senzory * Implementovat do aplikace strojové učení Úspěšně svou aplikaci umístit do aplikačního obchodu O autorovi: Ľuboslav Lacko je předním slovenským technologickým novinářem, který sleduje všechny nové trendy nejen v IT. Působí také jako školitel a konzultant. Publikuje články a seriály v českých i slovenských odborných časopisech, je autorem desítek počítačových knih a příruček V posledních letech se intenzivně věnuje internetu věcí a vývoji aplikací pro mobilní platformy.

Sdílet 0

Nakladatel
Computer Press
Rozměr
167 x 225 mm
jazyk
čeština
Počet stran
480
datum vydání
2.11.2018
isbn
978-80-251-4942-3
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
9.06.2023
ean
9788025149423

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • 4 z 5 hvězdiček Pavel Dvořák registrovaný uživatel

    Dobře napsané, občas by chtělo více do hloubky popř. více příkladů na pochopení. Je ale potřeba zmínit, že kniha není 100% pro začátečníky. Možná pár kapitol poberou, ale dál se budou ztrácet a ztrácet bez nějakých programátorských znalostí.

    Kniha, Computer Press, 2018, 9788025149423

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 528 Kč Nápověda
Další knihy autora