0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Jak se návštěvníci dostali na váš web? Jak se na něm chovají? Kolik z nich se stane zákazníky? Jak přesvědčit více návštěvníků, aby se stali zákazníky? Tento průvodce vám krok za krokem ukáže, jak zlepšit vaši online marketingovou strategii s pomocí Google Analytics. To vše na konkrétních příkladech a postupech z praxe pomocí neužitečnějších… Přejít na celý popis
Jana, novicka v klášteře, zápasí s vírou a láskou poté, co zde pozná záhadnou Karin. Novinka Petry Dvořákové odkrývá tajemství klášterního života, přináší příběh hledání, naděje i lásky.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Internetový marketing
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Jak na sítě
-
Marketing management
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Byznys pro 21. století
-
Webcopywriting pro samouky
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Marketingové myšlení
-
Na volné noze
-
Marketingový výzkum
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Moderní retail marketing
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Průvodce síťového marketingu
-
Anatomie rozhodování
-
Jsi značka?!
-
Image a firemní identita
-
Alchymie
Jak se návštěvníci dostali na váš web? Jak se na něm chovají? Kolik z nich se stane zákazníky? Jak přesvědčit více návštěvníků, aby se stali zákazníky? Tento průvodce vám krok za krokem ukáže, jak zlepšit vaši online marketingovou strategii s pomocí Google Analytics. To vše na konkrétních příkladech a postupech z praxe pomocí neužitečnějších metrik a jejich kombinací.
- Nakladatel
- Computer Press
- Rozměr
- 172 x 225 x 25
- datum vydání
- 9.11.2011
- ean
- 9788025133392
- Počet stran
- 456
- Původní název
- Performance Marketing with Google Analytics: Strategies and Techniques for Maximizing Online ROI
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-251-3339-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.