Volební kampaně 2013
Volební kampaně 2013 - kolektiv autorů,Pavel Šíma,Marcela Králiková Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Experiment s láskou

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1299 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Experiment s láskou

Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů. První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních. - Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem. - Odhaluje fungování politických kampaní po organizační i finanční stránce. - Využívá data o útratách stran za média, poskytnutá exkluzivně společností Admosphere. - Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery. - Sedmnáct kapitol o marketingových technikách + devět kapitol o kampaních jednotlivých stran. - Rozpočty, osobnosti, volební strategie.

Sdílet

Nakladatel
Barrister & Principal
Rozměr
162 x 230 x 20
jazyk
čeština
Počet stran
238
datum vydání
28.08.2014
isbn
978-80-7485-026-4
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
15.12.2017
ean
9788074850264

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda