4.5 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Anatomie rozhodování
-
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Internetový marketing
-
Od vize k zisku
-
Webcopywriting pro samouky
-
Copywriting
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Sociální marketingové kampaně v Česku II.
-
Strategie digitálního marketingu
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Sociální marketingové kampaně v Česku III.
-
Marketing 6.0
-
Sociální marketingové kampaně v Česku IV.
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Alchymie
-
O vkusu, světle a barvách
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Mistr Kampanus
-
Sociální marketingové kampaně v Česku I.
-
České značky, které dobyly svět
-
Handmade byznys
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Mistr Kampanus
Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali. Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů. První marketingově orientovaná kniha o volebních kampaních. - Devět největších kampaní voleb 2013 pod drobnohledem. - Odhaluje fungování politických kampaní po organizační i finanční stránce. - Využívá data o útratách stran za média, poskytnutá exkluzivně společností Admosphere. - Založeno na rozhovorech se všemi volebními manažery. - Sedmnáct kapitol o marketingových technikách + devět kapitol o kampaních jednotlivých stran. - Rozpočty, osobnosti, volební strategie.
- Nakladatel
- Barrister & Principal
- Rozměr
- 162 x 230 x 20
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 238
- datum vydání
- 28.08.2014
- isbn
- 978-80-7485-026-4
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 15.12.2017
- ean
- 9788074850264
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE