0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Kniha vám přiblíží samotný proces prodeje a jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
O vkusu, světle a barvách
-
Anatomie rozhodování
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Webcopywriting pro samouky
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Od vize k zisku
-
Internetový marketing
-
Strategie digitálního marketingu
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
České značky, které dobyly svět
-
Základy Public Relations
-
Alchymie
-
Marketing 6.0
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Handmade byznys
-
Copywriting
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
-
Příběhy retro značek
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Marketing management
Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Kniha vám přiblíží samotný proces prodeje a jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Poznáte také, jak vůbec zjistit, co je vhodné zákazníkům nabízet a jakým způsobem, tak aby výsledkem byla spokojenost na straně zákazníka i prodejce. Kromě toho autorka nabízí i tipy, jak lépe prezentovat nabízené produkty, svoji práci i jak svou práci lépe řídit. Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se zároveň dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech. Knížku určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečně rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 168 x 238 x 9
- isbn
- 978-80-247-1699-2
- Počet stran
- 180
- datum vydání
- 1.01.2006
- ean
- 9788024716992
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE