Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The
Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The - Matt Watkinson Nedostupné

Ten Principles Behind Great Customer Experiences, The

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Hacienda

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Hacienda

Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014 WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014 Create a great customer experience whoever you are. Customers are powerful. They have a loud voice, a wealth of choice and their expectations are higher than ever. This book covers ten principles you can use to make real… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Overall WINNER - CMI Management Book of the Year 2014

WINNER - Innovation & Entrpreneurship Category at the CMI Awards 2014

Create a great customer experience whoever you are.

Customers are powerful. They have a loud voice, a wealth of choice and their expectations are higher than ever.

This book covers ten principles you can use to make real world improvements to your customers’ experiences, whatever your business does and whoever you are.

For managers, leaders and those starting a new business, the book shows that making improvements customers will appreciate doesn’t need to be complicated or cost a fortune.

Sdílet

Nakladatel
Pearson
Rozměr
233 x 156 x 16
jazyk
angličtina
Počet stran
240
Hmotnost
366 g
isbn
978-0-273-77508-9
Vazba
měkká vazba
datum vydání
13.12.2012
ean
9780273775089

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 660 Kč Nápověda