0.0 z 5 hvězdiček
kniha439 Kč
Kniha ( pevná vazba )
V posledních dvou desetiletích se objevil nový druh písní - až neodbytně chytlavé hity. Krátký výrazný nápěv (tzv. hook) měly populární skladby vždy, ty dnešní však jimi přímo oplývají a často zazní každých sedm sekund jeden. Cílem těchto puntičkářsky propracovaných produktů je potěšit nás melodií, rytmem a opakováním. Moderní skladatelé totiž… Přejít na celý popis
Ke každému nákupu nad 499 Kč v našich knikupectvích si můžete vybrat jednu knihu od značky RED či GATE za pouhou 1 Kč! Více informací
V posledních dvou desetiletích se objevil nový druh písní - až neodbytně chytlavé hity. Krátký výrazný nápěv (tzv. hook) měly populární skladby vždy, ty dnešní však jimi přímo oplývají a často zazní každých sedm sekund jeden. Cílem těchto puntičkářsky propracovaných produktů je potěšit nás melodií, rytmem a opakováním. Moderní skladatelé totiž stejně jako inženýři rychlého občerstvení objevili "pocit blaha". A stejně jako u rychlého občerstvení ve vás tento pocit vyvolá touhu ochutnat víc. Dlouholetý redaktor časopisu The New Yorker John Seabrook v knize Stroj na hity vypráví příběh ohromného kulturního zvratu, který přinesl nové, mimořádně působivé hity. Autor se zabývá nástupem nového přístupu k tvorbě hitů, od jeho obskurních počátků ve Švédsku na počátku 90. let po jeho nadvládu v dnešních hitparádách, a přivádí nás přitom do podivného a překvapivého světa plného zvláštních a barvitě vylíčených postav. Seabrook na svých cestách z New Yorku do Los Angeles, Stockholmu či Koreje navštívil specializované tvůrčí týmy, které kombinují nahrávky a nápěvy v digitálních laboratořích. Na příbězích interpretek, například Katy Perry, Britney Spears a Rihanny, a zručných skladatelů, jako jsou Max Martin, Stargate, Ester Dean a Dr. Luke, odhaluje svět inovací, tvrdé konkurence, velké hamižnosti a lákavých nových projektů v katastrofálně rozvráceném hudebním průmyslu. Kniha Stroj na hity není jen o hudbě, ale i o penězích, byznysu, marketingu a technologiích a zkoumá, jak nové hity působí na náš mozek a ovlivňují naše posluchačské návyky v době Spotify a Apple Music. Tyto služby využívají streamování dat a hudbu seskupují do nových žánrů pomocí algoritmů, jež vznikají na základě chování posluchačů.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.