0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Pokud má podnik reálnou a analýzami podloženou kvalitní rozvojovou strategii, má v dnešním turbulentním prostředí vytvořeny dobré výchozí podmínky pro získání, udržení či posílení konkurenční výhody. Kniha Filipa Šmídy „Strategie v podnikové praxi“, kterou vydalo nakladatelství Professional Publishing, se krok za krokem zabývá tvorbou… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Veřejný sektor, teorie a praxe v ČR
-
Uspořádání světa
-
Hon na krtka KGB ve vedení CIA aneb Proč USA zaspaly vzestup Putina
-
Digitální cesta k prosperitě
-
Bestseller Atomové návyky
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 300 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Rozum a odvaha
-
Obory budoucnosti
-
Podnikové procesy
-
Svoboda
-
Rozhodování o věcech veřejných
-
Obnova hodnot a návrat ke kritickému myšlení
-
AKCE Úder - 10 týdnů, které otřásly světem očima konspiračního teoretika
-
Slovensko 30 let poté
-
Aktivní opatření
-
Čas na odvahu
-
Zpráva o stavu civilizace
-
Židé v Putinově stínu
-
Jaderné Rusko
-
Politika z obou stran
-
Ne nestačí
-
Obrana před Babišem
-
Miroslav Karas: A odkud bych asi tak byl?
-
Krize demokratického kapitalismu
Pokud má podnik reálnou a analýzami podloženou kvalitní rozvojovou strategii, má v dnešním turbulentním prostředí vytvořeny dobré výchozí podmínky pro získání, udržení či posílení konkurenční výhody. Kniha Filipa Šmídy „Strategie v podnikové praxi“, kterou vydalo nakladatelství Professional Publishing, se krok za krokem zabývá tvorbou konkrétní strategie podniku, vedoucí k získání, udržení a posílení konkurenční výhody firmy. Jejím cílem je upozornit na moderní trendy v managementu a poskytnout návod na vytvoření a realizaci konkrétní podnikové strategie. Vlastní, svým způsobem unikátní návrh procesu tvorby konkurenční výhody, probíhá v šesti krocích; každému kroku je věnována jedna kapitola. První kapitola se věnuje průzkumu a zhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí podniku a upozorňuje na důležité vývojové trendy. Čtenář se dozví podstatné informace o úloze technologie, konkurenčních strategiích, trendech vyskytujících se v okolí firmy a rozboru situace na trzích. Druhá kapitola je věnována základním kompetencím podniku, identifikaci, tvorbě a rozvoji klíčových organizačních a individuálních kompetencí, obsahem třetí kapitoly je popis procesu tvorby strategie. Pojednává o participativním přístupu k tvorbě strategie, informacích, potřebných k tvorbě strategie, tvorbě poslání a vize. Následuje popis principů, jimiž se strategie musí řídit, a návod na tvorbu a implementaci podnikového balanced scorecardu. Ve čtvrté kapitole, která tvoří jádro knihy, je popsán kontrolní rámec pro realizaci strategie. Sestává z balanced scorecardu a interaktivního panelu cílů. Tento rámec tvoří základ pro řízení portfolia projektů (multiprojektového prostředí). Balanced scorecard představuje totiž velmi dobrý rámec pro měření výkonnosti organizace ve čtyřech klíčových perspektivách (finanční, zákaznické, interních procesů, učení se a růstu). Zcela novým v naší odborné literatuře je zde spojení balanced scorecardu a interaktivního panelu cílů (IGP panel). Takto vytvořený strategický rámec představuje základ pro řízení multiprojektového prostředí, neboť tradiční koncepce řízení izolovaných projektů se v posledních letech stala zcela nevyhovující. Proto je řízení multiprojektového prostředí v knize věnována mimořádná pozornost. Pátá kapitola se věnuje ověření realizovatelnosti strategie změny. Zmiňuje se o úloze simulací, pilotních týmů a předstižených indikátorů balanced scorecardu. Náplní šesté kapitoly je realizace strategie změny a návrat na začátek procesu tvorby strategie. Pojednává o dvojité smyčce učení, tvorbě nových znalostí a aktualizaci priorit projektů v portfoliu. Sedmá kapitola analyzuje důsledky, jaké bude mít měnící se prostředí na vzdělávání a charakter práce zaměstnanců, osmá kapitola je věnována důležitosti systémového přístupu k podnikání. Tato ojedinělá kniha je určena všem manažerům, kteří v ní najdou mnoho podnětného pro konkrétní kroky, vedoucí k přípravě podnikové strategie, zajímavé informace v ní jistě najdou i studenti managementu. Jejím přínosem je ucelený systémový výklad problematiky, vytvoření strategického rámce pro kontrolu realizace strategie a popis řízení multiprojektového prostředí.
- Nakladatel
- Professional publishing
- Rozměr
- 165 x 230 x 13
- datum vydání
- 5.05.2003
- ean
- 9788086419398
- Počet stran
- 219
- Hmotnost
- 359 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-86419-39-8
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE