0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba384 Kč
Běžně 429 Kč
Kniha ( pevná vazba )
Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Změnové procesy mají přitom určitá pravidla a zákonitosti, jejichž porušení může přinést více či méně negativní důsledky do života firmy. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla… Přejít na celý popis
Šeptání mrtvých zní jasně a zřetelně, zatímco vlastní minulost tone v němé mlze... Více informací
Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Změnové procesy mají přitom určitá pravidla a zákonitosti, jejichž porušení může přinést více či méně negativní důsledky do života firmy. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá shodná pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se změnou obecně a poté s praktickými příklady změn ve firmách, i změn v jiných organizacích. Kniha je určená manažerům, popřípadě majitelům firem všech velikostí, ať už se jedná o mikropodnik, středně velkou firmu či nadnárodní korporaci, a to ve všech fázích jejich životního cyklu. Dále je určena manažerům v nekomerční sféře, např. na univerzitách, ve zdravotnických zařízeních, kulturních organizacích atd., pro které je znalost řízení procesu změny také důležitá, neboť pak mohou efektivně využít potenciál instituce, kde změna probíhá a minimalizovat možná rizika se změnou spojená.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.