4.5 z 5 2 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Petra Literarytwins registrovaný uživatel

Dnes tu pro vás mám recenzi na tuto dark romanci zasazenou do oceánského prostředí. Sawyer je na útěku a prchá neplánovaně do Austrálie, kde se potká s charizmatickým sexy Italem Enzem. Jenže i v jeho případě udělá to, co považuje za nutné a ani on není vynechán z jejich intrik, které ji v současnosti zajišťují živobití. Jenže říct, že v tomto případě šlápla dost vedle je velké zlehčení situace. Enzo totiž velmi zuří a rozhodně si jde pro svou pomstu. Ta se však zvrhne a dostane hlavní hrdiny na místo, o kterém se jim ani v nejhorších nočních můrách nemohlo zdát... Pro čtení Does it hurt jsem si však měla připravit dva kýble. Jeden naplnit ledem (abych si do něj sedla u spousty žhavých scén) a druhý na obsah svého žaludku, protože některé kapitoly? Hnus, velebnosti! Vážně se mi místy dost zvedal kufr. Tahle story byla velmi neotřelá, originální a celkově tu dějovou linku absolutně miluju! Věděla jsem, že se děj bude odehrávat z části i na majáku, jen jsem netušila, jak se tam dostaneme. A co se tam dělo? Ještě teď mám husí kůži, je mi smutno a zle. Nicméně nebudu jen strašit, tahle kniha byla prostě fenomenální a jsem opravdu ráda, že jsem se k ní konečně dostala! Sawyer byla vtipná a dost mě jako hlavní hrdinka bavila a Enzo totálně uspokojí choutky všech čtenářek, které milují nebezpečně, drsné, nepředvídatelné a majetnické hlavní hrdiny! Je to opravdu drsné čtení bohaté na skvělé erotické linky. H.D.Carlton prostě je a bude paní autorka, která psát umí a že její knihy nejsou pro každého? Souhlas! Ale já se klidně půjdu léčit, protože ty její příběhy prostě miluju!

Kniha, Hailey Carlton, 2022, 9781957635033