• Lucie Dvořáková Lucie Dvořáková

Čtvrtý případ Kate Marshallové se bude líbit asi každému fanouškovi Roberta Bryndzy. Já se jím dost možná díky Ďáblově cestě stanu.

4.8 z 5 123 hodnocení čtenářů

102× 5 hvězdiček 15× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Franzová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Čtvrtý díl série Kate Marshallové z pera úžasného Roberta Bryndzy je opět plný napětí a zvratů. Musím se ale přiznat, že už nejspíš Robertův styl psaní znám velmi dobře a nedělá mi proto problém odhalit zápletku dost brzy. To mi ale rozhodně nebere zážitek ze čtení a i Ďáblova cesta se mi četla velmi dobře🤗. Kate opět musí překonat sama sebe a udělat na své náročné životní cestě další krok. Naštěstí kolem sebe má lidi, kteří jí pomohou a podrží ji. Tristan je prostě top🥰. A společnými silami jdou Kate s Tristanem pořád vpřed a pořád mě oba dost baví. Těším se na další knihu - ať už to bude s Kate nebo Erikou❤️.

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Miroslava Kolářová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Také na Vás působí úplněk? 👀👀🌘🌕 Na mne Teda ano a když nemůžu spát sáhnu po hezké knížce. 📚❤️☘️ Miluji horory a thrillery a tak to také vypadá v mé knihovně. 📚👀👀 Další super čtení od u Vás již určitě známého autora :Roberta Brynzy ĎÁBLOVA CESTA (čtvrtý případ Kate Marshallove) 368 stran napětí už od samého začátku. 🤫🤔 Kate jako každý den si jde zaplavat, je výborná plavkyně, která se léčí ze závislosti na alkoholu Ztrácí kontrolu nad svým tělem, když ji začne unášet proud víc do hloubky moře. Je zachráněna a přivezena do nemocnice, kde se na pokoji setkává s Jean Julingsovou. Ta jí vypráví srdcervouci příběh o tom, jak se před 11 lety ztratil její 3 letý vnuk Charlie při kempování na místě zvaném Ďáblova cesta. Sama Kate je ještě otřesena svým zážitkem, kdy se málem utopila.. Nicméně slíbí Jean, že se pokusí se svým kolegou Tristanem a agenturou jejího vnuka nalézt. 🙄🙄🙄 Když se jejich agentura začne zabývat událostmi toho večera, zjisti, že Jean má problémy s minulostí a neříká jim úplně vše. Co se stalo s malým Charliem? Byl unesen? Utopil se v řece??? To už nechám na Vás, aby jste si mohli sami knihu přečíst. Mohu jen doporučit. 5⭐⭐⭐⭐⭐5 Ať Vás čtení baví stejně jako mě. ❤️

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Martina Rázková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Moc pěkná detektivka,dobře se čte.

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 1 z 5 hvězdiček Gabriela Halířová registrovaný uživatel

Za mě nejslabší kniha z celé série. Předvídatelná zápletka a rozuzlení. Bohužel již od cca půlky knihy mi bylo jasné, kdo za vším stojí a jak to dopadne. Nechápala jsem jak to, že to ti detektivové nevidí :) Přesto jsem pořád čekala na nějaký zvrat, který to všechno převrátí naruby a přijde překvapivý závěr. Bohužel se tak nestalo.

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Pavel Černý registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Skvělá detektivka. Originální zápletka s nečekaným rozuzlením. Každá další autorova kniha je lepší a lepší.

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Lenka Příhonská registrovaný uživatel

Další z detektivek od Roberta Bryndzy, která nezklamala.

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Stela registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Díky, Roberte, za Vaše knihy! Toužila po rozuzlení, ale nechtěla jsem, aby kniha skončila. Kvalitní čtení.

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Lenka Kurťáková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Jako vždy přečteno jedním dechem. Za mne - Robert Bryndza umí skvěle vystavět příběh se zápletkou a různými překvapivými zvraty Miluji jeho detektivky

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Daniela Bujnochová registrovaný uživatel

Jako vždycky, zase se mi líbila. Mám od spisovatele přečtené téměř všechny knihy, je to taková lehká detektivka s předvídatelným koncem.

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Eva Rosolovská registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Bryndza opět nezklamal Série s Kate Marshall je čtivá od začátku do poslední tečky

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Lucie Hudcová registrovaný uživatel

Další super knížka od pana Bryndzy.Můžu jenom doporučit.!!!!👍👌📚📖👏

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Blanka Boušová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha nezklamala, sice jsem od půlky trošku tušila, ale vše mělo spád a dobrý konec, co si přát víc

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Michaela Filausová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Opět naprosto dokonalý případ.

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Špringlová registrovaný uživatel

Detektivní série se soukromou vyšetřovatelkou Kate Marshall patří jednoznačně k mým nejoblíbenějším sériím. Případy mají vždy skvělý nápad, námět a zpracování, není nouze o prvotřídní zvraty a divoký konec. Ďáblova cesta nás zavede do středu osudů jedné nešťastné rodiny, které se téměř před jedenácti lety stane tragédie. Tříletý vnuk Jean Julingsové během táboření v lese zmizí ze svého stanu a slehne se po něm zem. Závěj smutku a nevědomosti, co se s malým Charliem stalo, ženu strhává do života plného nezmaru. Je nucena přihlížet smutnému konci své dcery, která to po letech psychicky nezvládne a spáchá sebevraždu. Nešťastná Jean potká v nemoci Kate a dá se s ní do řeči. Když zjistí, že sympatická žena vedle ní pracuje jako soukromé očko, ucítí příležitost celou věc konečně uzavřít. Kate tak se svým parťákem Tristanem Harperem otevírá dávno ukončený případ a snaží se odkrýt stopy, které by je navedly k pravdě. Navíc je ještě ve stejném čase zmizení Charlieho brutálně zavražděna sociální pracovnice, která se až velmi urputně starala o chlapcův život a rodinné zázemí. Podivná náhoda, která bije do očí, je následně dovede k dalšímu dílku do poměrně složité skládačky nepříjemných událostí. Ďáblova cesta odkrývá poměrně úzkostné téma zmizení dítěte, které nemusí být pro všechny úplně příjemné. Názorně nám ukazuje, co všechno taková ztráta v rodině vyvolá, odkryje chování jejich členů a někdy i rozvrátí šťastný život všech okolo. I mě bylo při čtení občas úzko a doufala jsem do poslední vteřiny, že se z malého Charlieho stal mladý čtrnáctiletý hoch, který se upírá jen ke své vlastní budoucnosti. Bryndza nám opět servíruje detektivní delikatesu plnou tajemství. Udržuje nás v neskutečném napětí, jak se celé to záhadné zmizení vlastně událo, kdo nám celá ta léta lže a kdo ví víc, než se bojí sám sobě přiznat. Pokud máte rádi detektivky šmrncnuté thrillerovými prvky, bude se vám to líbit. A to moc!

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Ilona Mercineriová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Opět naprosto fenomenální. Velice jsem se těšila až se do knížky pustím a nezklamala

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Rosvita Hanušová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Super knížka, jako všechny od tohoto autora. Děj má spád a je zajímavý. Opravdu doporučuji tuto knihu

E-kniha, Cosmopolis, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Tomáš Urbanec registrovaný uživatel

pecka

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Vlasta registrovaný uživatel

Super čtení.

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Simona Procházková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Opět se to četlo úplně samo, super!!

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865

• 5 z 5 hvězdiček Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel

Na čtvrtý případ s Kate Marshall a jejím partnerem Tristanem jsem se moc těšila. Robert Bryndza, ať napíše cokoliv z krimi, vždycky se to u mě setká s úspěchem. Jeho případy se tak lehce čtou, pro mě je to záruka oddechového čtení. Tento případ byl trochu předvídatelný, ale i tak jsem se při čtení neskutečně bavila a přišla na jiné myšlenky. V tomto díle jsme se dostali do stádia, kdy Kate konečně vede spořádaný život, s chlapy to má vyřešené, nepije a vztah se synem je na správné cestě. Nic ji tak nebrání se naplno věnovat své soukromé detektivní práci, která ji naplňuje a je ochotná ji obětovat všechno. Každý den, brzo ráno si jde zaplavat. Považuje to za takovou zaběhlou rutinu, která ji pomáhá vybít endorfiny. Ale teď se něco zvrtne a Kate se začne topit, skončí v nemocnici, kdy se po probuzení octne na pokoji s Jane, o které ještě netuší, že se stane jejich klientkou. Po čase se dozví, že Jane měla vnuka, který se jim, když měl 3 roky záhadně ztratil Tohle je pro Kate velká výzva! A, dobrodružství může začíst. V doslovu se dozvídáme, že pro nás Robert chystá samostatný psychologický román. No, nebudu lhát, neskutečně se těším na cokoliv, co autor napíše.

Kniha, Grada, 2023, 9788027136865