• Adriana Šťastná Adriana Šťastná

Erotický román, u kterého se neskutečně pobavíte od začátku do konce. Jestli je na této knize něco, co stojí za zmínku, tak je to především její skvělý překlad. Díky mnoha přečteným knížkám s nádechem erotiky se čas od času setkávám s tím, že některé slovní obraty nejsou příliš dobré a často to spíše kazí dojem z celé knížky. Tady to ale určitě neplatí. Spencer je totiž na první pohled neskutečný sympaťák, který se řídí heslem „co na srdci, to na jazyku“ a tak si vás hned na začátku během pár stránek podmaní.

4.4 z 5 94 hodnocení čtenářů

52× 5 hvězdiček 27× 4 hvězdičky 14× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Hodnocení našich knihkupců: 1.0 z 5

• 5 z 5 hvězdiček Miloslava Kelišová registrovaný uživatel

Naprostá bomba. Knihu jsem dočetla na jeden zátah a strašně se mi líbila. Četla se neuvěřitelně dobře, bylo to i vtipné čtení, nasmála jsem se. Určitě doporučuji pro někoho, kdo se chce odreagovat a zároveň hledá nějakou romantiku s dobrým příběhem.

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 5 z 5 hvězdiček Anonym registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přečetla jsem za jeden den. Nemohla jsem se odtrhnout

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 5 z 5 hvězdiček Mira registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přečetla jsem ji jedním dechem. Doporučuji

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 5 z 5 hvězdiček Jarmila Burkoňová registrovaný uživatel

Knížku jsem začala dnes číst. Zatím se mi jeví jako dobrá četba. Mohu prohlásit že jí čtu jedním dechem.

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 4 z 5 hvězdiček Tereza Hasenöhrlová registrovaný uživatel

V tomto nenáročném, skvělém příběhu rozhodně nechybí humor! Tuhle příjemnou a vtipnou jednohubku slupnete jak malinu. :) Pokud jste milovníci Penelope Bloom, tak tahle kniha by se Vám určitě mohla líbit! Za mě skvělá kniha na víkend :)

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 4 z 5 hvězdiček Anonym registrovaný uživatel

Pokud hledáte vtipnou oddechovku, tak tohle je správná volba. Od začátku jsem se smála. Spencerovi by neuškodilo ubrat trochu na egu. (Nejen kvůli jeho ) Ale byl tak vtipný, že mu to odpouštím. Chtěla bych ho vidět jako dítě na vodítku. Charlotte se mi líbila. Hlavně to, že z ní pravdu dostanete lechtáním. To máme společné. Jinak její ex je slušný blb. Co se týče klenotu. Tak tam je ještě jiný. Nejen ten Spencera. Moc se mi líbilo, jak se sebe nemohli nabažit. Mám ráda knihy, kde je dohodnuté manželství nebo falešné zásnuby. To je tenhle případ. Bohužel mi přišlo, že na to jak dlouho jsou přátelé stačilo dost málo na to, aby po sobě takhle najednou toužili. Nemyslím to špatně. Bylo to boží a úplně jsem to hltala. Jen mi to přišlo rychlé. Ale Bože! Je to fakt strašně moc čtivě psané. Líbilo se mi, když Spencer mluvil sprostě. To ženy dostane si myslím určitě, aniž by si to uvědomovaly. Ani se nenadějete a máte dočteno. Tohle je podle mě další skvělá autorka, kterou budete milovat, pokud máte rádi romantiku a erotiku. V téhle knize je obojí úplně dokonale napsané. Přesto, jak obálka může působit (), tu najdeme nádherný příběh. Už aby byl další díl.

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 4 z 5 hvězdiček Věra Reňáková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Návod jak si věčně leštit své ego, v podobě dlouhé chvály. V podstatě to je skoro v každé kapitole. Příběh nijak nevybočuje z normálu. Jsou dlouholetí kamarádi, co si pomáhají v různých situací, až to jednoho dne přejde v něco víc. Pak už není cesty zpět. Na jeden večer k pobavení to stačí. Víc od toho čekat se nemusí.

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 3 z 5 hvězdiček Eva registrovaný uživatel

Kniha celkom fajn. Da sa precitat na zahnanie nudy. Nevadilo mi ani rozpravanie zo strany muza, to bolo prijemne osviezenie, ale niekedy to bolo az prilis prehľadné a clovek vedel co bude. Citalo sa to lahko a na zahnanie nudy postaci ale na plnych 5* tomu nieco chybalo

E-kniha, Red, 2022,

• 4 z 5 hvězdiček Teri Uživatel aplikace KDčko Zakoupil produkt

Kniha se krásně četla. Rychle ubíhala. Nebyla až moc sprostá jako u erotických románů i bývá a to se mi líbilo. Dobře přeložená. Super příběh s dobrým koncem. Asi mi tam trochu chybělo nějaké drama, ale jako oddechové čtení na víkend úplně SUPER. Plus je také to, že je kniha psaná z pohledu hl. hrdiny Spencera. Obě postavy Spencer i Charlotte mi přišly sympatické. Knihu mohu určitě doporučit pro ty, co mají rádi romantické komedie.

E-kniha, Red, 2022,

• 4 z 5 hvězdiček Barbora Vondroušová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Knížka se četla skvěle, doslova jsem ji musela mít pořád v ruce.

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 4 z 5 hvězdiček @books_by_dee registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Je to sexy, je to romantický, ale je to taky vtipný. Podobný styl Penelope Bloom. Linku předstíraných vztahů mám ráda, možná dokonce patří k mým nejoblíbenějším. Milovala jsem Spencera a jeho vnitřní monology, to, jak si uvědomoval, že Charlotte má opravdu rád nebo dokonce, že ji miluje. ❤️ Byla to příjemná změna mít POV chlapa. Za mě bylo i super, že co se vztahu týče, tam asi bylo jasné, jak to dopadne. Ale ty vedlejší linky byly takové nepředvídatelné. To, co se stalo k závěru knížky jsem třeba vůbec nečekala. Knížka je velmi čtivá, má super krátký kapitoly a já jí za jeden den přečetla jako nic, až tak moc mě bavila. Ono, když se do čtení podobných knih jde s tím, že od nich nečekáte zázrak, tak vás můžou příjemně překvapit. A to jsem u Klenota docela měla.

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 5 z 5 hvězdiček Veronika Dubská registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přijemně čtivá knížka.

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 5 z 5 hvězdiček Michaela Navrátilová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Super vtipný příběh z pohledu muže. Už jen při úvodu knihy jsem brečela smíchy.

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 5 z 5 hvězdiček petra kubínová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha mě chytila hned od zacatku. Krásná a napínavá. Vřele doporučuji.

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 5 z 5 hvězdiček Zdenka Martinková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Přečteno za jedno odpoledne.. výborná kniha..jen kdyby v ní nebyly ty gramatické chyby...jinak obsah za 1!

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 4 z 5 hvězdiček Alexandra Šipošová registrovaný uživatel

Tá pravá romantická komédia! Čítali ste knihu Zaplatený? Tak toto si dovolím povedať, že je na podobný štýl. Fakt, že sa smejete stále počas celého príbehu vám urobí svalovicu na bruchu. Je to priateľské, srandovné a sexu je tam, tak akurát. Nič netreba ku tomu viac písať, ale po nej rovno siahnuť.

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 2 z 5 hvězdiček Nikola Nerudová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Mě kniha příliš neoslovila Děj byl velice slabí. Jedna dějová linka která neměla žádný vývoj ani zvrat. Kamardi hrají pár a nakonec jim dojde že to nehrajou a to je konec.

E-kniha, Red, 2022,

• 4 z 5 hvězdiček Literarytwins (Petra) registrovaný uživatel

Lauren Blakely pro mě byla zcela novou autorkou. Přiznám se, že jsem od knihy neměla příliš vysoká očekávání, byla jsem ale velmi mile překvapena! Tato kniha je skvělá oddechovka, u které se zasmějete. Velmi se mi líbilo, že kniha je psaná z pohledu muže jakožto hlavní postavy, což bylo tak osvěžující. Spencer byl namachrovaný mladík, u kterého mě překvapivě jeho až moc vysoké ago vůbec nevadilo a naopak jsem se jeho prupovídkami a přirovnáními velmi bavila. Samotný rozjezd celé knihy byl vtipný a myslím si, že pokud by se našel někdo kdo by mohl sepsat knihu chvalozpěvů o svém , byl by to rozhodně Spencer. :) Charlotte byla také fajn. Opravdu často jsem se smála. Po dlouhé době se mi stalo to, že mi na knize vyloženě nic nevadilo. Jediné za co strhávám bodík byl velmi přeslazený happyend a velká předvídatelnost děje. Celkově však knihu doporučuji jde o svižné a zábavné čtení. :)

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 4 z 5 hvězdiček Kristý @mala_knihomolka_ registrovaný uživatel

Hledáte nějakou lehkou, vtipnou, čtivou knihu na léto? Pak můžu doporučit právě Můj klenot. Takhle jsem se u knihy už dlouho nenasmála. Z počátku je Spencer namyšlenec až na půdu, ale počkejte si, on vás ještě třeba překvapí. A překvapí vás už od první strany, to si buďte jistí. Charlotte, ta se mi líbila od začátku, fajn hlavní ženská postava, která mi sedla. Někomu to možná přijde moc hrr, ale když si tu knihu přečtete celou, tak si myslím, že do sebe všechno krásně zapadlo. Hlavně jejich kamarádský vztah, ten se autorce povedl, užívala jsem si to, bavila se… například situace s těmi gumovými medvídky (ti co četli ví), potřebuju taky takového kamaráda. Kromě humoru se tu dočkáte taky dost sexu, to vám dojde asi hned, už jen podle samotného názvu série "Těžká kláda". Je to takový jednoduší příběh ve stylu Penelope Bloom, ale za mě o kus lepší. Zvlášť konec jsem popravdě nečekala, byla jsem překvapená co někdo naplánoval. Nečekejte jednoduše žádné extra vážné téma nebo zvraty, je to prostě ideální vtipná jednohubka například někam k vodě, jak jsem psala na začátku.

Kniha, Red, 2022, 9788027701254

• 5 z 5 hvězdiček Erika Schmidtová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tak trochu všechno na jednom místě. Sex, opravdová láska, trápení, humor a sympatické postavy. Příjemná lahoda na volný den.