3.5 z 5 13 hodnocení čtenářů

• 4 z 5 hvězdiček Veronika Vášová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tohle bylo překvapivě zajímavé. Nikdy bych neřekla, že mě bude bavit Šanghaj 20. let, gangsteři a jejich války a spousta politického pletichaření. Příběh je psaný krásně a čtivě, postavy rodů Montegových a Caiových jsou bravurně vykreslené - brutální Juliette, zádumčivý Roma, věrná Kathleen či přátelští Benedict s Marshallem. Největší prostor samozřejmě dostávají Juliette a Roma, ale dozvíte se spoustu i o vedlejších postavách, takže vám také přirostlou k srdci a máte o ně strach. Řešení záhadné nákazy a tajemné nestvůry je pomalé, není to odbyté a téměř celou knihu sledujeme postupné odhalování pravdy až do grandiózního finále. Samozřejmě s pár nečekaným zvraty. Moc se mi líbily jemné odkazy na původního Romea a Julii, ať už “zřeknu se všeho” nebo “mor na vaše rody”.

E-kniha, CooBoo, 2022,

• 3 z 5 hvězdiček Karolína Flídrová registrovaný uživatel

Šanghaj, dva znepřátelené gangy, krevní msty, zločiny a zakázaná láska. Tohle všechno zní skvěle, jenže potom se tam objevil ten fantasy prvek a bylo po srandě. Absolutně se mi to do toho světa nehodilo. Vzhledem k tomu, že se jedná o knihu z mafiánského prostředí, kde se řeší i zločin a drogy, tak bych opravdu ocenila, kdyby děj byl rychlejší a v knize bylo více akce. Abych ale jenom nekřivdila, tak knížka umí i překvapit. Když už jsem si myslela, že bude vše v pořádku, autorka přišla s dalším zvratem. V tomto příběhu se skrývá ještě spousta tajemství, která ještě nevyšla na povrch, doufám že se něco víc dozvíme v druhém díle. Roma a Juliette jsou skvělé komplexní postavy, žijící v nebezpečném světě. Měli by se nenávidět, ale přesto v sobě našli lásku. Byli jako dva magnety, které se k sobě neúprosně přitahují, i když se tomu oba sebevíc brání. Juliett byla akční, odvážná, nečeká na nikoho a na nic a nic si nenechá líbit, v roli dědičky byla skvělá. Roma byl takový opak Juliette, měl emoce a city, které uměl dát najevo. Neměl to jednoduché, ať už ve svém postavení, tak i v rodině. Chemie mezi nimi skvěle fungovala a bavilo mě se dozvídat o jejich společné minulosti. Autorka skvěle vykreslila to napětí mezi nim. Ale je škoda, že tam té romantické linky nebylo přeci jen víc. Vedlejší postavy byly ale taky hodně zajímavé a doufám, že v dalším díle budou jejich příběhy více rozpracované. A to, co bylo v tomto díle pouze naznačeno autorka dotáhne do zdárného konce. Moc děkuji nakladatelství @Albatros za poskytnutí knihy. #spoluprace IG: @strana394

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076615236

Tady jsem bohužel byla navnaděná díky zahraničním recenzím a pěkně jsem na to doplatila.. Šanghaj, dva znepřátelené gangy, krevní msty, zločiny a zakázaná láska. Tohle všechno zní skvěle, jenže potom se tam objevil ten fantasy prvek a bylo po srandě. Absolutně se mi to do toho světa nehodilo. Taky kniha dost obsahovala politiku, která se mi zdála moc protlačovaná a upřímně mě nezajímala. Vzhledem k tomu, že se jedná o knihu z mafiánského prostředí, kde se řeší i zločin a drogy, tak bych opravdu ocenila, kdyby děj byl rychlejší a v knize bylo více akce. Abych ale jenom nekřivdila, tak knížka umí i překvapit. Když už jsem si myslela, že bude vše v pořádku, autorka přišla s dalším zvratem. V tomto příběhu se skrývá ještě spousta tajemství, která ještě nevyšla na povrch, doufám že se něco víc dozvíme v druhém díle. Roma a Juliette jsou skvělé komplexní postavy, žijící v nebezpečném světě. Měli by se nenávidět, ale přesto v sobě našli lásku. Byli jako dva magnety, které se k sobě neúprosně přitahují, i když se tomu oba sebevíc brání. Juliett byla akční, odvážná, nečeká na nikoho a na nic a nic si nenechá líbit, v roli dědičky byla skvělá. Roma byl takový opak Juliette, měl emoce a city, které uměl dát najevo. Neměl to jednoduché, ať už ve svém postavení, tak i v rodině. Chemie mezi nimi skvěle fungovala a bavilo mě se dozvídat o jejich společné minulosti. Autorka skvěle vykreslila to napětí mezi nimi. Ale je škoda, že tam té romantické linky nebylo přeci jen víc. Vedlejší postavy byly ale taky hodně zajímavé a doufám, že v dalším díle budou jejich příběhy více rozpracované. A to, co bylo v tomto díle pouze naznačeno autorka dotáhne do zdárného konce. Moc děkuji nakladatelství @Albatros za poskytnutí knihy. #spoluprace IG: @strana394

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076615236

• 4 z 5 hvězdiček Lea Konečná registrovaný uživatel

"Tak prudké vášně hrozí ztroskotáním, v největším vzletu zprudka končívají, jako když střelný prach a oheň vzplanou v ničivém polibku." Na tento retelling jsem se hodně těšila. Fantasy odehrávající se v Šanghaji v roce 1926 v prostředí se dvěma klany, které mají silné paralely s Romeem a Julií, je velmi cool a díky anotaci jsem byla namotivována. Autorka vytváří velmi živý obraz Šanghaje 20. let 20. století, soupeřících frakcí z toho vyplývajících politických a sociálních problémů. Poskytuje zajímavé pohledy na čínskou kulturu. Myslím, že historický aspekt je zde opravdu dobře zpracován. Také se mi moc líbila rivalita mezi gangy. Podobně je tomu s dějem, jen trvá, než se něco stane. Mezi tím jsou scény také pořádně krvavé a brutální. Vedlejší postavy jsem si oblíbila a samotné napětí a zápletku jakbysmet. Kniha je inzerována jako příběh Romea a Julie, i když tam bylo dost narážek, tak to postrádalo tu rom. linku. Což samo o sobě není nijak zvlášť tragické, je plno příběhů, kde není milostný příběh tolik v popředí, ale tady mi to chybělo. Proto se moc těším na druhý díl a budu věřit, že dá dvojici autorka větší prostor a hlavně kvůli zakončení, rozhodnutí která byla dána.

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076615236

• 3 z 5 hvězdiček Anna Jindrová registrovaný uživatel

Naše zakázané vášně - Chloe Gong Retelling na Romea a Julii ve 20. letech minulého století a ještě v Shanghaji? To jsem musela číst! Věřím, že je nás tady takových spousta, které jen tyto informace zaujmou na první dobrou. A k tomu nádherná obálka a místo na TBR je jasné. Já retellingy miluju, ale některé už jsou dosti repetitivní a mám pocit, že autoři se točí pořád kolem stejných příběhů. Ku příkladu Kráska a zvíře. Dvory miluju, ale jinak už mi to téma leze krkem. Ale příběh Romea a Julie jsem ještě jako retelling neviděla! Navíc takto originální. Jedná se totiž o opravdu temný, krutý a místy až surový příběh. Dva hlavní hrdiny Julliette Cai a Roma Montagova jsem si zamilovala. Jejich duše byly vytrvalé, oddané, tvrdé a přesto křehké a zranitelné. Z původního díla byla zachována především rivalita rodů obou milenců. Tentokrát ale i sami milenci byli velmi rozpolcení, protože jejich láska byla minulostí, mezitím se událo příliš mnoho krvavých křivd. Dohromady je svede boj o jejich město, které je pro ně vším. Objeví se smrtelná nákaza, která se šíří neskutečně rychle a nikdo neví, co za ní stojí ani jak se jí bránit. Dokáží ji Roma a Julliette společnými silami zastavit? Téma, prostředí a postavy na jedničku! Bohužel mě trochu ničila pomalost děje a na mě příliš mnoho politikaření, které sice děj dokreslovalo, ale já bych ho klidně trochu zkrátila. Věřím, že nejen nadšence pomalých textů a fantasy, tato kniha nadchne. ❤️

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076615236

Kniha, CooBoo, 2022, 9788076615236