• Sabina Bubníková Sabina Bubníková

Ačkoliv není Beze svědků žádný krvák, mně se tato kniha jevila jako jedna z nejbrutálnějších za poslední dobu. Už jen z toho důvodu, že jsem měla pocit, že to na mě celé autorka narafičila. Nechala mě myslet si, že místo thrilleru čtu červenou knihovnu, a pak mi naservírovala celou tu krutou a surovou pravdu. Pořádně se mi vysmála. Klobouk dolů za to, už dlouho se nic podobného žádnému spisovateli nepodařilo.

4.7 z 5 6 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Naděžda Bajtek Zasadilová registrovaný uživatel

Kniha Beze svědků je skvělý psychologický thriller. Již její temná obálka Vás naláká hesly: • Zrušte všechny plány a přečtěte si TUHLE knihu…. • Temné, strhující a absolutně návyková… • Vzorná studentka, milovaná dcera, bezvadná kamarádka. A najednou je pryč…. Tak jen toto mi stačilo k tomu, abych se do knihy pustila, a vůbec nelituji přečtení, naopak! Příběh, který doporučuje i samotná B. A. Paris nemůže být špatný! Děj je opravdu dechberoucí a velmi napínavý jeho propracovanost Vás nenechá chladnými. Když jsem se začetla, nemohla jsem přestat a každou volnou chvíli jsem četla aspoň jednu kapitolu, aspoň jednu kapitolu… Určitě to všichni znáte…  Kniha není bichle, takže byla přečtená velmi rychle. Příběh je rozdělen do 5 ti částí, kdy se střídají kapitoly z pohledu ztracené dcery a kapitoly z pohledu její maminky, která zmizení své dcery nese velmi špatně… Celá rodina je touto tragédií poznamenaná a není ani možnost, aby se pod tímto tlakem rodina udržela…. Po deseti letech nastane zvrat, a my odhalíme vše, co nám autorka v této knize připravila! Tohle bylo mé první setkání s autorkou a vůbec nechápu, jak se to mohlo stát, že mě její tvorba minula! Autorčin styl mi velmi sedí, úderný, krátké kapitoly, které Vás nutí číst dál a dál, mám já u tohoto žánru moc ráda! Jak děj postupně plynul, začalo mě až mrazit, když mi pomalu docházelo, o co tady jde…. Kniha vyvolává opravdu prapodivné emoce, že si až říkáte: „To snad není možné“??!! Proč??? Nemám žádné výtky, kniha se mi líbila, tak jak byla napsána – nevymazala bych ani čárku… Moc doporučuji!

Kniha, Cosmopolis, 2019, 9788024727301

• 5 z 5 hvězdiček Eva Šulgan registrovaný uživatel Zakoupil produkt

kniha se četla jedním dechem

Kniha, Cosmopolis, 2019, 9788024727301

• 3 z 5 hvězdiček Anhii Uživatel aplikace KDčko

Kniha je čtivá, velmi krátké kapitoly, zajímavý styl psaní. Čekala jsem trochu temnější konec, s nějakým bojem na konci. Škoda, že hned od začátku víme, jak Ellie skončí. Není ani šance ji fandit aby se z toho dostala. Celkem předvídatelné.

Kniha, Cosmopolis, 2019, 9788024727301

• 5 z 5 hvězdiček Veronika Horáková registrovaný uživatel

Wow. Tak tohle byla dokonalost! Napětí od začátku do konce. Úžasně napsaný a tím jak byl příběh reálný a uvěřitelný mi běhal mráz po zádech. Na mě to udělalo velký dojem a nemohla jsem se od knihy odtrhnout.

Kniha, Cosmopolis, 2019, 9788024727301

Krásná kniha, doporučuji!

Kniha, Cosmopolis, 2019, 9788024727301