Public relations jako ovlivňování mínění Jozef Ftorek

Public relations jako ovlivňování mínění

Jozef Ftorek

Kniha

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

K nákupu nad 49 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

K nákupu nad 299 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Nové, rozšířené vydání ojedinělého textu je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR). Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku v prostředí ČR konkurenci. Podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména… Přejít na celý popis

Připravte se na Den dětí | Výprodej dětských knih za 49 Kč Připravte se na Den dětí! Mrkněte do našeho výprodej dětských knih, ve kterém najdete plno dětských knížek jen za 49 Kč. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nové, rozšířené vydání ojedinělého textu je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR). Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku v prostředí ČR konkurenci. Podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR. Přibližuje hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, funkci a roli médií ve společnosti při vytváření souhlasu mezi občany. Radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo a význam propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. Nastíněním zájmů a praktik mocenských elit při ovlivňování veřejného mínění názorně demonstruje jeho význam a potenciální sílu pro fungování současné společnosti.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Jazyk
čeština
Rozměr
170x240mm
Hmotnost
341 g
isbn
978-80-247-2678-6
ean
9788024726786

Jak si vede v knihy Dobrovský?

161117. v e-shopu | 162175. minulý týden

149511. v Knihy | 149868. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora