Public relations jako ovlivňování mínění Jozef Ftorek

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek

Public relations jako ovlivňování mínění

Jozef Ftorek

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 199 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Nové, rozšířené vydání ojedinělého textu je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR). Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku v prostředí ČR konkurenci. Podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména… Přejít na celý popis

verne 50 % Edice Julese Verna, dárkový box a další vybraná díla o velikánovi nyní s 50% slevou! Více informací

Popis

Nové, rozšířené vydání ojedinělého textu je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR). Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku v prostředí ČR konkurenci. Podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR. Přibližuje hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, funkci a roli médií ve společnosti při vytváření souhlasu mezi občany. Radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo a význam propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. Nastíněním zájmů a praktik mocenských elit při ovlivňování veřejného mínění názorně demonstruje jeho význam a potenciální sílu pro fungování současné společnosti.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
isbn
978-80-247-2678-6
ean
9788024726786
Jazyk
čeština
Rozměr
170x240mm

Bestseller v knihy Dobrovský

192164. v e-shopu | 205659. minulý týden

237. v Marketing |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora