5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména… Přejít na celý popis
Nová série od oblíbené české autorky detektivních příběhů nás tentokrát seznámí s mladým párem, jemuž stěhování snů naruší vražda...
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Základy marketingu
-
Internetový marketing
-
Marketingové myšlení
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Copywriting
-
Marketing management
-
Internetový marketing
-
Základy Public Relations
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Webcopywriting pro samouky
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
České značky, které dobyly svět
-
Průvodce síťového marketingu
-
Jsi značka?!
-
Handmade byznys
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Alchymie
-
Jak na marketingovou komunikaci
Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 168 x 240 x 12
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 224
- Vydání
- 3
- isbn
- 978-80-247-3926-7
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.01.2012
- ean
- 9788024739267
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
Andrea registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Must have pro každého studenta marketingu, přehledně zpracovaná teorie.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.