Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání Jozef Ftorek

Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání - Jozef Ftorek Nedostupné

Public relations jako ovlivňování mínění - 3. vydání

Jozef Ftorek

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Odd a mraziví obři

K nákupu nad 899 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Odd a mraziví obři

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím… Přejít na celý popis

Heather M. Herrman: Královna mrtvol Molly Greenová, sedmnáctiletá osiřelá dívka, je po záhadné smrti své nejlepší kamarádky Kitty nucena odjet za svou „tetičkou“, pro kterou musí začít vykrádat hroby a mrtvoly prodávat studentům medicíny... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Jazyk
čeština
Počet stran
224
Vazba
měkká vazba
Rozměr
168x240mm
Hmotnost
388 g
datum vydání
1.01.2012
isbn
978-80-247-3926-7
ean
9788024739267

Jak si vede v knihy Dobrovský?

111261. v e-shopu | 110221. minulý týden

86973. v Knihy | 85053. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • 5 z 5 hvězdiček Andrea registrovaný uživatel

    Must have pro každého studenta marketingu, přehledně zpracovaná teorie.

    Kniha, Grada, 2012, 9788024739267

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální akční cena: 298 Kč Nápověda
Další knihy autora