Public relations jako ovlivňování mínění Jozef Ftorek

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek

Public relations jako ovlivňování mínění

Jozef Ftorek

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

267 Kč s DPH
Ušetříte 31 Kč Běžně 298 Kč

E-shopové listy

K nákupu nad 199 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dítě hvězd

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 369 Kč

Dítě hvězd

  • Public relations jako ovlivňování mínění E-kniha PDF ePUB mobi (Kindle) 253 Kč s DPH Ihned ke stažení

KNÍŽKODEJ 7 PRO DĚTI Je tu další KNÍŽKODEJ, tentokrát celý věnovaný dětem! Knížkodej znamená akci 1+3 zdarma na vybrané knížky Více informací

Popis

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
18.1.2012
isbn
978-80-247-3926-7
ean
9788024739267
Jazyk
čeština
Počet stran
224
Vazba
měkká vazba
Rozměr
168x240mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

22181. v e-shopu | 21238. minulý týden

29. v Marketing | 26. minulý týden

9. v Ekonomie pro VŠ | 9. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

  • 5 z 5 hvězdiček Andrea

    Must have pro každého studenta marketingu, přehledně zpracovaná teorie.

    Kniha, Grada, 2012, 9788024739267

Další knihy autora