Politický marketing a české politické strany Anna Matušková

Politický marketing a české politické strany - Anna Matušková

Politický marketing a české politické strany

Anna Matušková

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha

  • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Nezastavitelná

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 328 Kč

Nezastavitelná

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický… Přejít na celý popis

bez kůže za 389 Drsná severská krimi série BEZ KŮŽE nyní stojí komplet jen 389 Kč! Více informací

Popis

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají.

Sdílet 0

Nakladatel
Mezinárodní politologický ústa
datum vydání
24.5.2010
isbn
978-80-210-5169-0
ean
9788021051690
Jazyk
čeština
Počet stran
178
Vazba
Knihy - paperback

Jak si vede v knihy Dobrovský?

74041. v e-shopu | 72989. minulý týden

587. v Politologie | 523. minulý týden

103. v Marketing | 96. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora