0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba2 690 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Více než 200 nejlepších, nekreativnějších a nejpozoruhodnějích plakátů. Kniha představuje díla nejlepších designérů jako je např. Bose, Brade, Morla, Pesce, Sagmeister, Tartakove, Troxler a dokazuje, že plakát je nadále hlavní formou grafické komunikace.Even today, among the ever-increasing welter of digital media and abundance of images, the… Přejít na celý popis
Rozšiřte svou sbírku vinylových figurek Funko POP o svou další oblíbenou herní, seriálovou nebo filmovou postavu.
Více informací
Více než 200 nejlepších, nekreativnějších a nejpozoruhodnějích plakátů. Kniha představuje díla nejlepších designérů jako je např. Bose, Brade, Morla, Pesce, Sagmeister, Tartakove, Troxler a dokazuje, že plakát je nadále hlavní formou grafické komunikace.Even today, among the ever-increasing welter of digital media and abundance of images, the poster remains a key means of disseminating information and an important medium for designers' artistic expression. But how does a designer transform a blank piece of paper into a seductive image? Are there any abiding principles, or-as it sometimes seems-does anything go?The works featured in New Poster Art have been created by the world's most prominent designers, and the majority come from the past fifteen years. As is clear from these pages, posters have become a testing ground for artistic innovation, boasting breathtaking levels of conceptual and visual experimentation and skill.Featuring work by Bose, Brade, Morla, Pesce, Sagmeister, Tartakove, Troxler, and many more, the book proves that the poster is still a major form of graphic communication.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.