5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba348 Kč
Běžně 389 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Manažeři, tvůrčí pracovníci, lektoři a všichni, kteří chtějí či potřebují myslet kreativně se v praktické a čtivé příručce dozvědí, jak rozvíjet vlastní kreativitu sebe samého i jak rozvíjet, podporovat a využívat kreativitu spolupracovníků ve firmě či jakékoliv jiné organizaci. Naučíte se nejdůležitější kreativní techniky (např. brainstorming,… Přejít na celý popis
Jak dlouho tady ještě budu...? Dobře víme, že jsme smrtelní. Chtěli bychom ale vědět kdy „to“ přesně přijde? Více informací
Manažeři, tvůrčí pracovníci, lektoři a všichni, kteří chtějí či potřebují myslet kreativně se v praktické a čtivé příručce dozvědí, jak rozvíjet vlastní kreativitu sebe samého i jak rozvíjet, podporovat a využívat kreativitu spolupracovníků ve firmě či jakékoliv jiné organizaci. Naučíte se nejdůležitější kreativní techniky (např. brainstorming, myšlenkové mapy, brainwriting, mentální provokace a další, i méně známé techniky), dozvíte se jejich výhody a nevýhody a situace, pro které mohou být použity. Poznáte 11 největších zabíjáků kreativity a budete umět úspěšně projít pěti kroky kreativního procesu - od určení cíle až po finální kreativní řešení. Pochopíte, čím se odlišuje rutina a kreativita, jak odkrýt divoké myšlení a čím se vyznačuje kreativní osobnost. Knížka obsahuje velké množství praktických tipů, rad a příkladů, a jejím autorem je známý odborník na rozvoj komunikačních a manažerských dovedností.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.