Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing - Hana Machková Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Vláda teroru

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 899 Kč dárek zdarma v hodnotě 99 Kč

Vláda teroru

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní… Přejít na celý popis

Vaše nová knižní závislost! Začátky sérií pouze za 99 Kč Objevte začátky oblíbených knižních sérií Našeho nakladatelství za pouhých 99 Kč v e-shopu i prodejnách Knihy Dobrovský. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.

Sdílet

Nakladatel
Grada
Rozměr
175 x 246 x 16
ean
9788024729862
Počet stran
200
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
isbn
978-80-247-2986-2

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda