Mezinárodní marketing Hana Machková

Mezinárodní marketing - Hana Machková

Mezinárodní marketing

Hana Machková

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní… Přejít na celý popis

Historie za 79 Kč Právě teď můžete objednávat z našeho e-shopu vybrané knížky o historických osobnostech a dobách minulých za 79 Kč! Více informací

Popis

Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
2009
isbn
978-80-247-2986-2
ean
9788024729862
Jazyk
čeština
Počet stran
200
Vazba
měkká vazba
Rozměr
175x246mm

Bestseller v knihy Dobrovský

174286. v e-shopu | 174683. minulý týden

63. v Evropská unie |

221. v Marketing |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora