5.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století
-
Internetový marketing
-
Marketing pro každého
-
Marketing management
-
Vnitřní a vnější dimenze bezpečnosti Evropské unie
-
Strategie digitálního marketingu
-
Marketing
-
Malé státy v EU: Případ České republiky
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Tohle je marketing!
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Lidská práva v mezinárodní politice
-
Marketing bez reklamy
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Marketing 6.0
-
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
-
Mezinárodní management
-
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
-
Mezinárodní hospodářské vztahy zemí střední Evropy v první pol. 20. století
-
Novinka Bože, čí je tahle země?
-
Marketing... je věda kreativní
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 175 x 246 x 16
- ean
- 9788024729862
- Počet stran
- 200
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-247-2986-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE