0.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní… Přejít na celý popis
Objevte začátky oblíbených knižních sérií Našeho nakladatelství za pouhých 99 Kč v e-shopu i prodejnách Knihy Dobrovský.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Základy marketingu
-
Evropa ve smrtelném sevření multikulturalismu a islámu
-
Marketingové myšlení
-
Internetový marketing
-
Malé státy v EU: Případ České republiky
-
Evropská unie - v otázkách a odpovědích
-
Evropská unie
-
Evropské veřejné právo
-
Marketingový výzkum
-
Sto let česko - chilských vztahů
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Výměna populace v Evropě
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Československo a Izrael v letech 1948-1967
-
Moderní retail marketing
-
Miliardáři ve službách nacistů
-
Tohle je marketing!
-
Izrael
-
Průvodce síťového marketingu
-
Exodus. Jak migrace mění náš svět?
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Osudová past
-
Marketing management
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 175 x 246 x 16
- ean
- 9788024729862
- Počet stran
- 200
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-247-2986-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.