McQuail’s Media and Mass Communication Theory
McQuail’s Media and Mass Communication Theory - Mark Deuze,Denis, MA, PhD, DipPSA, McQuail Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Bohemian Rhapsody

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1899 Kč dárek zdarma v hodnotě 128 Kč

Bohemian Rhapsody

"What a magnificent invitation to the field of media and communication - full of lively debate and relevant examples yet carefully balanced, comprehensive in scope and thoughtfully explained.“ - Professor Sonia Livingstone, London School of Economics and Political Science   "This informative, important and readable volume should… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

"What a magnificent invitation to the field of media and communication - full of lively debate and relevant examples yet carefully balanced, comprehensive in scope and thoughtfully explained.“ - Professor Sonia Livingstone, London School of Economics and Political Science

 

"This informative, important and readable volume should populate the shelves of all those wanting to understand more fully how the media and mass communication operate today." - Professor Barbie Zelizer, Annenberg School for Communication

Now in its seventh edition, this landmark text continues to define the field of media and mass communication theory and research. It is a uniquely comprehensive and balanced guide to the world of pervasive, ubiquitous, mobile, social and always-online media that we live in today. New to this edition:

Explores mass communication and media theory in an age of big data, algorithmic culture, AI, platform governance, streaming services, and mass self-communication. Discusses the ethics of media and mass communication in all chapters.  Introduces a diverse and global range of voices, histories and examples from across the field. Ties theory to the way media industries work and what it′s like to make all kinds of media, including journalism, advertising, film, television, and digital games.

This book is the benchmark for studying media and mass communication in the 21st century.

Sdílet

Nakladatel
Sage Publications Ltd
Rozměr
231 x 188 x 43
jazyk
angličtina
Počet stran
688
Hmotnost
1244 g
isbn
978-1-4739-0251-0
Vazba
měkká vazba
datum vydání
23.04.2020
ean
9781473902510

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 1 417 Kč Nápověda