Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu Kumar Nirmalya

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Kumar Nirmalya Nedostupné

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Kumar Nirmalya

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

K nákupu nad 299 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, zaměřit se… Přejít na celý popis

Únorové klubové literární menu | Sleva 30 % V našich knihkupectvích jsme připravili doslova hostinu novinek pro všechny členy Klubu Knihy Dobrovský. Přijďte ochutnat šťavnaté čtení s 30% slevou. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, zaměřit se na strategické segmenty místo tržních, musí poskytovat zákaznická řešení, využívat správné distribuční ziskové kanály a generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Výhodou knihy je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: „Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu.“

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Jazyk
čeština
Počet stran
240
Vazba
pevná vazba
Rozměr
172x246mm
Hmotnost
592 g
datum vydání
1.05.2008
isbn
978-80-247-2439-3
ean
9788024724393

Jak si vede v knihy Dobrovský?

111206. v e-shopu | 165560. minulý týden

86078. v Knihy |

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální akční cena: 299 Kč Nápověda
Další knihy autora