Marketing jako strategie Kumar Nirmalya

Marketing jako strategie - Kumar Nirmalya

Marketing jako strategie

Kumar Nirmalya

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

268 Kč s DPH
Ušetříte 31 Kč Běžně 299 Kč

E-shopové listy

K nákupu nad 199 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dítě hvězd

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 369 Kč

Dítě hvězd

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, že je… Přejít na celý popis

KNÍŽKODEJ 7 PRO DĚTI Je tu další KNÍŽKODEJ, tentokrát celý věnovaný dětem! Knížkodej znamená akci 1+3 zdarma na vybrané knížky Více informací

Popis

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, že je potřeba nově se zaměřit na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
květen 2008
isbn
978-80-247-2439-3
ean
9788024724393
Jazyk
čeština
Počet stran
240
Vazba
pevná vazba
Rozměr
172x246mm

Jak si vede v knihy Dobrovský?

131931. v e-shopu | 144842. minulý týden

184. v Marketing | 197. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora