Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu Kumar Nirmalya

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Kumar Nirmalya Sleva 31

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Kumar Nirmalya

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

268 Kč s DPH
Ušetříte 31 Kč Běžně 299 Kč

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, zaměřit se… Přejít na celý popis

Totální sezona Zavzpomínejte na TOTÁLN! SEZONU SK Slavia Praha díky knižní podobě dokumentárního seriálu plné fotografií a rozhovorů. Více informací

Popis

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, zaměřit se na strategické segmenty místo tržních, musí poskytovat zákaznická řešení, využívat správné distribuční ziskové kanály a generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Výhodou knihy je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: „Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu.“

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
22.5.2008
isbn
978-80-247-2439-3
ean
9788024724393
Jazyk
čeština
Počet stran
240
Vazba
pevná vazba
Rozměr
172x246mm

Bestseller v knihy Dobrovský

121903. v e-shopu | 173781. minulý týden

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora