5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
V novém vydání úspěšné a čtivé příručky najdete osvědčené rady a tipy, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit. Tyto dovednosti jsou pro váš úspěch nepostradatelné. V první části knihy, která se věnuje zejména vyjednávání s obchodními partnery, se seznámíte s jednotlivými fázemi… Přejít na celý popis
Říká se, že první láska přetrvá navěky. A co ta druhá?
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Ze života šéfa
-
NOVINKA Koučovací karty pro manažery
-
Veďte!
-
Obchodní dovednosti
-
Manažer koučem
-
Typologie osobnosti pro manažery
-
Tvoříme firemní IT prostředí aneb Malý průvodce IT manažera
-
První kroky v manažerské pozici
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Úspěšný manažerský start
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Naučte se správně vést lidi
-
Jak správně řídit projekty
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Dynamické vedení a řízení projektů - Systémovým myšlením k úspěšným projektům
-
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - Výběrové, hodnoticí, obtížné a rozvojové pohovory
-
Skvělý šéf - Jak získat loajalitu a respekt svého týmu
-
Šťastný management
-
Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat
-
Umění války
-
Dynamika projektu
-
Budování úspěšných týmů
-
Udržitelnost a udržitelný management
V novém vydání úspěšné a čtivé příručky najdete osvědčené rady a tipy, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit vyjednávací schopnosti a umění přesvědčit. Tyto dovednosti jsou pro váš úspěch nepostradatelné. V první části knihy, která se věnuje zejména vyjednávání s obchodními partnery, se seznámíte s jednotlivými fázemi obchodního jednání a dozvíte se, jak se na něj ideálně připravit, jak při jednání argumentovat a čelit námitkám, jak komunikovat s jednotlivými typy partnerů, jak využít účinnou metodu SPIN či jak postupovat v konfliktních situacích. Druhá část knihy je věnována komunikaci manažera a jeho řídícím dovednostem. Poznáte různé možnosti motivace a rozvoje pracovníků a poskytování zpětné vazby, včetně kritického rozhovoru, hodnotícího pohovoru a koučování. Dozvíte se, jak vybrat členy svého týmu, jak v týmu rozhodovat a řešit konflikty nebo jak vést mezinárodní tým pracovníků. Publikace je určena všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, pod
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Management
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing
- Témata
- umění vyjednávat
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 136 x 205 x 9
- datum dotisku
- 18.12.2020
- ean
- 9788024735665
- Počet stran
- 144
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.09.2010
- isbn
- 978-80-247-3566-5
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.