Illusive 2
Illusive 2 - Robert Klanten Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Drž mě, když padám

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Drž mě, když padám

Publikace o současné ilustraci a jejím kontextu je určená pro studenty a profesionální ilustrátory. Illusive 2 is a survey of current illustration from around the world; unlike other titles on this subject, all of the work was selected for inclusion based solely on its artistic merit. In it, a trend toward Neo-Realism can be discerned that is… Přejít na celý popis

James Lovegrove: Sherlock Holmes a Shadwellské stíny Sherlock Holmes vyšetřuje zvláštní sérii úmrtí. Nalezené oběti vypadají jako by zemřely hladem, přitom však byly spatřeny živé a zdravé několik dní předtím... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Publikace o současné ilustraci a jejím kontextu je určená pro studenty a profesionální ilustrátory. Illusive 2 is a survey of current illustration from around the world; unlike other titles on this subject, all of the work was selected for inclusion based solely on its artistic merit. In it, a trend toward Neo-Realism can be discerned that is demonstrated by the willingness of today's magazines to use illustration in almost the same way as they do photography. In general, the illustrations featured in Illusive 2 have become more differentiated and complex - the spontaneous-looking scribbles of years past have given way to elaborate, multi-layered collages. The variety of styles and new design approaches is impressive. Illusive 2 includes a broad range of illustrations including personal work, fashion illustration and commercial projects, revealing a diversity that explains how the design discipline functions. At the same time, the book outlines current developments and the many design approaches that coexist today. Because it is hard to keep an overview amid so many attractive possibilities, texts and interviews with leading design agencies provide context and give surprising insights into techniques, methods and motivations.

Sdílet 0

Nakladatel
Gestalten
datum vydání
5.11.2007
ean
9783899551914
Počet stran
340
jazyk
angličtina
Vazba
pevná vazba
isbn
978-3-89955-191-4

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora