5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
A celebration of "the misfits, the rebels, the troublemakers, the round pegs in the square holes" who have never stopped redefining the business of creative communications, this book marks the 60th birthday of the Cannes Lions Festival of Creativity. From Volkswagen's "Think Small" to the "Nike Fuelband" to Levi's "Laundrette" and Burger King… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Skin in the Game
-
Unstoppable Us, Volume 1
-
Official Fourth Wing Journal: Violent Little Thing Edition with Lined Pages
-
Life on Earth
-
Cats of the World
-
At The Top of the World
-
The Routledge Handbook of English as a Lingua Franca
-
National Geographic Almanac 2019
-
DOBRÁ CENA The Concept of Juristic Person
Zbývá 1 ksKončí za 77 d -
The Ring Legends of Tolkien
-
The Slavic Myths
-
Deep Work
-
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance
-
What Every BODY is Saying
-
Just Kids
-
The White Album
-
Guinness World Records 2025 (anglicky)
-
Breakfast with Her Excellency and Other Notes of a Zoo Director
-
Invisible Women
-
English for Everyone English Grammar Guide: French language edition
-
Russian Criminal Tattoo Encyclopaedia Volume III
-
A View from the Stars
-
The Aztec Myths
-
The Wit and Wisdom of Tyrion Lannister
A celebration of "the misfits, the rebels, the troublemakers, the round pegs in the square holes" who have never stopped redefining the business of creative communications, this book marks the 60th birthday of the Cannes Lions Festival of Creativity. From Volkswagen's "Think Small" to the "Nike Fuelband" to Levi's "Laundrette" and Burger King's "Subservient Chicken," this book looks at the history behind some 150 pieces of work to ask how and why those who "Just Do It" did it.
Edited by Cannes Lions with Peter Russell and Senta Slingerland, with an introduction by Arianna Huffington and eyewitness accounts from the likes of Paula Green, Jeff Goodby, David Bailey, Lee Clow, Aaron Koblin, David Droga, Sir John Hegarty, and Lord Bell, this is the first definitive history of how advertising got from there to here, and where it's going next.
The Cannes Lions International Festival of Creativity is a long-established global benchmark for excellence in creative communications. Launched in 1954, the annual festival hosts more than 12,000 delegates from the creative and media industries, as well as advertisers, technologists, and entrepreneurs, for a week-long series of seminars, exhibitions, and award shows. Around 36,000 campaigns are entered into the festival each year in different categories including film, design, PR, and digital, all vying for the much-coveted Lion trophy.
- Nakladatel
- Taschen
- datum vydání
- 1.01.2012
- ean
- 9783836545242
- Počet stran
- 312
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- pevná vazba
- isbn
- 978-3-8365-4524-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE