Filmy bez kina: Princip animace a současné umění/ Movies Without Cinema: The Animation and Contemporary Art

Filmy bez kina: Princip animace a současné umění/ Movies Without Cinema: The Animation and Contemporary Art - Nedostupné

Filmy bez kina: Princip animace a současné umění/ Movies Without Cinema: The Animation and Contemporary Art

Kniha

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Neběhej, dej si slaninu

K nákupu nad 1299 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Neběhej, dej si slaninu

Výstava Filmy bez kina je pokusem o rekapitulaci či spíše uvedení některých příkladů, jak s animací zachází současné umění, pro něž se princip rozpohybování filmu políčko po políčku stal jedním z možných prostředků umělecké výpovědi mezi jinými. Záměrem kurátora výstavy je ukázat jednak různé způsoby, jimiž animace vstupuje na půdu současného… Přejít na celý popis

Jedinečná a nezapomenutelná | Romantický balíček Mony Kasten za pouhých 579 Kč Fanouškům romantické literatury, a především jedinečné Mony Kasten, by neměl ujít výhodný balíček série Maxton Hall. Ocitnete se díky němu na půdě prestižní britské školy a znovu a znovu se zamilujete... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Výstava Filmy bez kina je pokusem o rekapitulaci či spíše uvedení některých příkladů, jak s animací zachází současné umění, pro něž se princip rozpohybování filmu políčko po políčku stal jedním z možných prostředků umělecké výpovědi mezi jinými. Záměrem kurátora výstavy je ukázat jednak různé způsoby, jimiž animace vstupuje na půdu současného vizuálního umění, a jednak různé směry, ze kterých přichází inspirace spojená s animací. Animace tak pro něj není uzavřeným světem či kosmologií, ale bezprostřední součástí trajektorií současného vizuální myšlení a s ním spojené reflexe současného světa. Zajímá jej tedy vztah animace k jiným uměleckým oborům a výtvarným druhům (stínové divadlo – W. Kentridge, kresba – A. Khebrehzadeh, instalace a PC hry – E. Marisaldi), ale také dekonstrukce žánru či vzpomínky na něj (večerníček, filmy pro děti – J. Havlíček/ F. Cenek), vztah animace a interaktivity (Robert Hlůže), schopnost přesně reflektovat prostřednictvím animace základní lidské vztahy (C. Lundqvist), evokativní síla animovaného, ač původně fotografického filmu (Vít Pancíř je jediným „vystudovaným animátorem“ zařazeným do výstavy) či animace jako emblém v kombinaci s přímým videozáznamem (Táms Komoróczky).

Sdílet 0

Nakladatel
Eva Heyd
ean
9788070091364
jazyk
čeština
isbn
978-80-7009-136-4

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální akční cena: 0 Kč Nápověda