0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Editorial Design: Digital and Print is a comprehensive guide to the traditional and digital skills that a designer will need for a future career in visual journalism today – the design of magazines and newspapers for a wide variety of markets.Generously illustrated, including case studies, practical exercises and tips, and examples of best… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Sources of Modern Architecture and Design
-
The Package Design Book 6
-
Erotica 3: The Nude in Contemporary Photography
-
The Death of Francis Bacon
-
Edvard Munch: A Poem of Life, Love and Death
-
I Work at Home : Home Offices for a New Era
-
Brick Architecture - Layer by Layer
-
Chair Anatomy
-
New Rural: Where to Find It and How to Create It
-
Ivan Lendl: Alfons Mucha
-
Matthew Wong - Vincent van Gogh: Painting as a Last Resort
-
Garden City
-
Botanical Sketchbooks
-
Erotica 2: The Nude in Contemporary Photography
-
New Surrealism
-
Why We Photograph Animals
-
Picasso. The Women of His Life
-
Wood: Cosy Interiors for Timeless Living Spaces
-
Stone Houses
-
The Perimeter
-
Araki. 40th Anniversary Edition
-
Organized Living: Solutions and Inspiration for Your Home
-
The Art of Pin-up. 40th Ed.
-
Humans of Prague
Editorial Design: Digital and Print is a comprehensive guide to the traditional and digital skills that a designer will need for a future career in visual journalism today – the design of magazines and newspapers for a wide variety of markets.Generously illustrated, including case studies, practical exercises and tips, and examples of best practice; profiles of individual designers include Mark Porter, Scott Dadich, and Janet Froelich. The book explains the fundamentals of editorial design and layout. Subjects covered include current and emerging digital formats, branding, how to create layouts, handling copy and images, design and production skills, and trends in editorial design.With insider advice and opinions from leading contemporary designers, the book is a practical reference and learning resource that will teach readers everything they need to know to reach the top of the profession. The new edition of this book shows how editorial design has adapted to the online and digital world.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Art, Architecture and Photography
- Nakladatel
- Laurence King
- Rozměr
- 191 x 229 x 19
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 240
- Hmotnost
- 682 g
- isbn
- 978-1-78067-164-2
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.10.2014
- ean
- 9781780671642
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE