5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Webcopywriting pro samouky
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Copywriting
-
Bestseller Elektronická dárková poukázka 1000 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Internetový marketing
-
Online marketing
-
Jak na sítě
-
AKCE Manuál copywritingu
-
Bestseller Důmyslné umění, jak mít všechno u pr* * le
-
Na volné noze
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Jak na sítě
-
Nekonečná hra
-
Webcopywriting pro samouky
-
AKCE Základy marketingu
-
Punkové podnikání
-
Začněte s PROČ
-
Bestseller Šikmý kostel 2
-
Internetový marketing
-
Anatomie rozhodování
-
Minimalismus do kapsy
-
Blog za milion
-
Strategie digitálního marketingu
-
Prodávat je lidské
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci.
- Nakladatel
- Computer Press
- Rozměr
- 167 x 225
- datum dotisku
- 30.05.2019
- ean
- 9788025145890
- Počet stran
- 232
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 9.09.2015
- isbn
- 978-80-251-4589-0
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
3.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 1× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
Anonym registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček
Přehledná a ucelená knížka o copywritingu, která je ale spíš typickou teoretickou příručkou. Ve srovnání s Šenkapounovým Webcopywritingem je prostě hodně nepraktické. Je to zkrátka přehledná učebnice, nikoli návod k použití ;)
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE