0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Bruce Greenwald, one of the nation’s leading business professors, presents a new and simplified approach to strategy that cuts through much of the fog that has surrounded the subject. Based on his hugely popular course at Columbia Business School, Greenwald and his coauthor, Judd Kahn, offer an easy-to-follow method for understanding the… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
This Is Strategy
-
Give and Take
-
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
The High Frequency Game Changer
-
Money: A User’s Guide
-
Tyranny of the Minority
-
The Prince
-
The Millionaire Real Estate Investor
-
Bestseller Novinka Vánoce na Manhattanu
-
Bestseller Děcké lékařství - 100+ triků, jak neskončit v nemocnici
-
Bestseller Lunární kalendář Krásné paní 2026
-
Bestseller Vánoční e-shopová dárková poukázka 500 Kč
0.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
AKCE Vánoční koleda
-
Zrcadlení
-
Bestseller Vánoční e-shopová dárková poukázka 1000 Kč
0.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Novinka Léta sametová
-
Bestseller Novinka Deník malého poseroutky 20: Párty století
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Kluster
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 1000 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Adam Dolník: Svět elitního vyjednavače
-
Monstrózní memoáry
-
Bestseller Orlík
Bruce Greenwald, one of the nation’s leading business professors, presents a new and simplified approach to strategy that cuts through much of the fog that has surrounded the subject. Based on his hugely popular course at Columbia Business School, Greenwald and his coauthor, Judd Kahn, offer an easy-to-follow method for understanding the competitive structure of your industry and developing an appropriate strategy for your specific position.
Over the last two decades, the conventional approach to strategy has become frustratingly complex. It’s easy to get lost in a sophisticated model of your competitors, suppliers, buyers, substitutes, and other players, while losing sight of the big question: Are there barriers to entry that allow you to do things that other firms cannot?
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Putnam Publishing
- Rozměr
- 140 x 214 x 27
- datum vydání
- 28.08.2007
- ean
- 9781591841807
- Počet stran
- 399
- Hmotnost
- 350 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-1-59184-180-7
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE