0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha CI.CZ 1990 - 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do vybraného souboru projekty, které se staly významnými tím, že si z různých důvodů… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Formát
-
Typografie písma
-
Bestseller Elektronická dárková poukázka 500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bez slávy a fanfár
-
České a slovenské sklo v exilu
-
Bestseller Elektronická dárková poukázka 1000 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Šperk. Forma. Obsah
-
Čtení o hradech, zámcích a městech
-
Královský sňatek - průvodce dobou
-
Dějiny nábytkového umění 19. a 20. století (4.díl)
-
Brand New
-
Dětem na míru
-
Škola interiérového designu pro všechny, koho zajímá dobré bydlení
-
Křehká krása designu
-
České sklo ze soukromých sbírek
-
AKCE Želary - Jozova Hanule
-
Cyklus vlkodlaka
-
Model konání dobra - Pro úspěšný byznys
-
Rekviem za sen
-
Lesk a bída vzdělávání
-
Třikrát za svítání
-
Fantasy a Science Fiction 4/2007
-
Umělci doma
-
Excel 2007 nejen pro školy
Kniha CI.CZ 1990 - 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.
Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do vybraného souboru projekty, které se staly významnými tím, že si z různých důvodů vydobyly příkladného postavení. Nejedná se jen o projekty firemního stylu velkých českých firem, bank nebo finančních institucí s mezinárodním dosahem, ale i o projekty vizuální prezentace menších podniků, neziskových organizací, kulturně-vzdělávacích a společenských institucí nebo českých měst a krajů.
Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů.
Publikace CI.CZ 1990 - 2007 zprostředkovává tak poprvé naší veřejnosti téma, které je stále více populární, nicméně zatím nedostatečně odborně komunikované.
- Nakladatel
- CI.CZ
- datum vydání
- 5.12.2008
- ean
- 9788025418352
- Počet stran
- 240
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-254-1835-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE