5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha je rozdělena do čtyř částí: 1. Často kladené dotazy: - Základy programování (objasnění některých programátorských chyb) - Obrázky ve formátu JPEG (použití komponent C++ Builderu) - Dialogy (doplňující informace) - Komplexní tisk v C++ Builderu - Zpracování zpráv uvnitř C++ Builderu - Hrajeme si s vlnovými zvuky (použití funkcí… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Mistrovství v C++ 4. aktualizované vydání
-
Programování v C++ od základů k profesionálnímu použití
-
C#
-
Učebnice jazyka C - 2.díl
-
Java a XML pro Javu 5 i 6
-
Hradla, volty, jednočipy
-
Bestseller Orlík
-
Začínáme programovat v jazyku C++
-
Moderní programování - Učebnice pro začátečníky
-
Digitální technologie ve výuce 1. díl
-
Digitální technologie ve výuce 2. díl
-
Porty, bajty, osmibity
-
Python 3.14 - Objektové konstrukce
-
Elektronika s podporou PC + CD
-
Bestseller Její duše za pomstu
-
Penetrační testy a exploitace
-
Marketing 6.0
-
Hradla, volty, jednočipy
-
Arduino
-
Začínáme programovat v jazyku Python
-
Porty, bajty, osmibity
-
Programování pro úplné začátečníky
-
PowerShell
-
Marketing 6.0
Kniha je rozdělena do čtyř částí: 1. Často kladené dotazy: - Základy programování (objasnění některých programátorských chyb) - Obrázky ve formátu JPEG (použití komponent C++ Builderu) - Dialogy (doplňující informace) - Komplexní tisk v C++ Builderu - Zpracování zpráv uvnitř C++ Builderu - Hrajeme si s vlnovými zvuky (použití funkcí Multimedia API) - Tvorba vícevláknových aplikací - Zdroje programu (doplňující informace) - Serializace (streaming) - "Regionální okno" (změna tvaru okna) - Šetřič obrazovky (doplňující informace) 2. Cesta do hlubin systému: - Bitmapy efektivně (rychlý přístup k bitmapě) - Rozšířená pera - Knihovna Shell API - Vlákna a procesy (z pohledu Windows API) - Synchronizace - Pokročilá práce se soubory (například asynchronní přístup) - Časovač čtyřikrát jinak (porovnání jednotlivých typů časovačů; není jen Timer, ale i další typy!!!) 3. DirectX: - Úvod do technologie DirectX - Popis DirectDraw - Začínáme programovat s DirectDraw - Popis DirectInput - Začínáme programovat s DirectInput - Hra pod DirectX 4. Porty pod Windows NT/2000/XP: - Volací konvence - Použití assembleru - Přístup na porty pod Windows NT/2000/XP
- Nakladatel
- BEN
- Rozměr
- 152 x 210 x 41
- datum vydání
- 20.06.2003
- ean
- 9788073000639
- Počet stran
- 616
- Hmotnost
- 884 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7300-063-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE