5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba886 Kč
Běžně 990 Kč
Kniha ( pevná vazba )
Kniha je rozdělena do čtyř částí: 1. Často kladené dotazy: - Základy programování (objasnění některých programátorských chyb) - Obrázky ve formátu JPEG (použití komponent C++ Builderu) - Dialogy (doplňující informace) - Komplexní tisk v C++ Builderu - Zpracování zpráv uvnitř C++ Builderu - Hrajeme si s vlnovými zvuky (použití funkcí Multimedia… Přejít na celý popis
Jestli něco fanoušci drsné, surové a syrové mangy Brutal potřebují, tak je to její spin-off série Trace! Více informací
Kniha je rozdělena do čtyř částí: 1. Často kladené dotazy: - Základy programování (objasnění některých programátorských chyb) - Obrázky ve formátu JPEG (použití komponent C++ Builderu) - Dialogy (doplňující informace) - Komplexní tisk v C++ Builderu - Zpracování zpráv uvnitř C++ Builderu - Hrajeme si s vlnovými zvuky (použití funkcí Multimedia API) - Tvorba vícevláknových aplikací - Zdroje programu (doplňující informace) - Serializace (streaming) - "Regionální okno" (změna tvaru okna) - Šetřič obrazovky (doplňující informace) 2. Cesta do hlubin systému: - Bitmapy efektivně (rychlý přístup k bitmapě) - Rozšířená pera - Knihovna Shell API - Vlákna a procesy (z pohledu Windows API) - Synchronizace - Pokročilá práce se soubory (například asynchronní přístup) - Časovač čtyřikrát jinak (porovnání jednotlivých typů časovačů; není jen Timer, ale i další typy!!!) 3. DirectX: - Úvod do technologie DirectX - Popis DirectDraw - Začínáme programovat s DirectDraw - Popis DirectInput - Začínáme programovat s DirectInput - Hra pod DirectX 4. Porty pod Windows NT/2000/XP: - Volací konvence - Použití assembleru - Přístup na porty pod Windows NT/2000/XP
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.