0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaBrand the Change: The Branding Guide for social entrepreneurs, disruptors, not-for-profits and corporate troublemakers
Kniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Brand the Change unpacks the brand building process in practical steps. Whether you are building an innovative new product, creating a service for good, spreading a new idea, or positioning yourself as leader in your field, thinking like a brand strategist will help you to create a clear, compelling offer, develop unique brand experiences and… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Corporate Finance (2nd revised edition)
-
The Social Brain
-
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
This Is Strategy
-
HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment and HR Marketing
-
Hegarty on Advertising
-
Brand New
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
The Power of Habit
-
What It Takes
-
Internetový marketing
-
Tarotové karty moderních bohyň
-
Podnikání z lavice
-
Radikální otevřenost
-
The Melancholy Death of Oyster Boy
-
Faktomluva
-
Marketing management
-
Why We Sleep
-
Čtyřhodinový pracovní týden
-
AKCE Vypravěč
-
Ústav
-
Brimstone
-
Jak jsem velká? – Bublinky
-
Wim Hof. Cesta Ledového muže
Brand the Change unpacks the brand building process in practical steps. Whether you are building an innovative new product, creating a service for good, spreading a new idea, or positioning yourself as leader in your field, thinking like a brand strategist will help you to create a clear, compelling offer, develop unique brand experiences and ultimately attract and convert the right audiences. The book offers the tools and exercises to build your own brand and offers a rich array of tips from trademarking to digital marketing, and inspires with case studies of successful change making brands. The content is developed based on years of experience in building brands, conversations with dozens of changemakers and understanding what their branding challenges and need for knowledge and skills are and extensive content testing with hundreds of workshop participants. It contains 23 tools and exercises, 14 case studies from change making organisations across the world and 7 guest essays from experts.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- BIS Publishers
- Rozměr
- 210 x 250 x 15 mm
- isbn
- 978-90-6369-478-4
- Počet stran
- 224
- datum vydání
- 1.01.2017
- ean
- 9789063694784
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE