Analýza obsahu mediálních sdělení

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

148 Kč s DPH
Běžně 165 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Ekoturistika

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1999 Kč dárek zdarma v hodnotě 699 Kč

Ekoturistika

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování… Přejít na celý popis

Máš ISIC / ALIVE? Dáme ti slevu 7 %, ale jen chvíli! S průkazem ISIC / ALIVE teď na našem e-shopu ušetříš 7 %! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.

Sdílet 0

Nakladatel
Karolinum
Rozměr
0x0mm
jazyk
čeština
Počet stran
150
Vydání
1
isbn
978-80-246-1980-4
Vazba
měkká vazba
datum vydání
19.10.2011
ean
9788024619804

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 148 Kč Nápověda