• Helena Kubelková Helena Kubelková

Četla jsem od Colleen zatím pět knih a musím nepokrytě přiznat, že tahle se mi zatím líbila nejvíc. Lokace, příběh i hlavní postavy, všechno na mě působilo přirozeně a uvěřitelně. Navíc vzájemná důvěra hlavních hrdinů v sebe navzájem byla naprosto odzbrojující, že jsem se do nich málem taky zamilovala. Vtáhlo mě to tak moc, že jsem se přistihla, jak si nehnutě čtu hodiny v kuse a nevnímám čas. A to je podle mě to ono. Takhle se pozná dobrá kniha.

4.4 z 5 148 hodnocení čtenářů

88× 5 hvězdiček 39× 4 hvězdičky 14× 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Adriana registrovaný uživatel

Jedním slovem MILUJU. Zaručuju vám, že u této knihy se nudit nebudete.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 4 z 5 hvězdiček Barunka reader Uživatel aplikace KDčko

Kniha super, doporučuji. Strašně jsem se vžila do role hlavních postav a po celou dobu, co jsem četla knihu, jsem doufala, že to dobře dopadne. Konec byl nepředvídatelný a byla dobrá zápletka...

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 4 z 5 hvězdiček Lenka Koucká Krátká registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Říká se, že jak na Nový rok, tak po celý rok. Proto jsem sáhla po osvědčené spisovatelce, jedné z mých nejoblíbenějších a jejím novém počinu Kosti v srdci. Colleen Hover umí pracovat s emocemi a v tomto ohledu je královnou. Nebojí se sáhnout po těžkých a nepopulárních tématech a zpracovat je do příběhu, který ve vás zachová trvalý dojem. Tentokrát však musím jednu hvězdu ubrat, protože Kosti v srdci mi přišly, oproti předchozím dílům, plošší a nepropracované do hloubky. Konec byl o to méně uvěřitelný. Asi bych raději více rozvedla dobu před koncem příběhu, než plytký prostředek, který odkazoval na překvapení na závěr, které se z mého pohledu tak úplně nekonalo. Nicméně stále platí to, co jsem zmínila výše a myslím si, že toto je jen nádech, před něčím opět úžasným a nemohu se dočkat další knihy. Beyah je neobyčejná dívka, kterou zformovaly neobyčejné okolnosti. Jejich vlivem se dostává na dva měsíce k otci, kde pozná jednoho bohatého floutka, který pro samé bohatsktví neví, jak vypadá obyčejný život. Samson je všechno, jen ne obyčejný, ale na by přeci Beyah měla být zvyklá, protože nic v její blízkosti ani obyčejné být nemůže. Pro fanoušky nutnost, pro začínající ochutnávka toho, co Colleen dokáže. Vřele doporučuji a zároveň s touto i všechny předchozí knihy.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Melánie registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tak čtivou a nádhernou knihu jsem velmi dlouho nečetla.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Gabriela registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Ač tato knížka není jedna z nejvíce populárních, tak je rozhodně skvělá. Příběh je poutavý a jak už je u autorky zvykem také velmi čtivý. Do hlavních hrdinů nebudete mít problém se vžít a budete jejich příběh prožívat s nimi.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Eva Francová registrovaný uživatel

Miluji Colleen Hoover a její knihy. Jakmile u nás vyjde její novinka, neváhám ani minutu a okamžitě si ji přečtu. Nikdy mě nezklamala, a proto mé doporučení je jasné – vyzkoušejte její knihy, Kosti v srdci jsou ideální volbou. Devatenáctiletá Beyah se těší až za dva měsíce nastoupí na vysokou školu a vydá se tak za lepší budoucností. Bohužel však do jejího života zasáhne smrt a ona zůstane úplně sama. Nečekaně tak odjíždí za otcem, kterého skoro nezná a musí u něj strávit prázdniny. Seznámí se tu se Samsonem, bohatým floutkem, se kterým nemá nic společného. Nakonec však pochopí, že to není tak úplně pravda. V této knize platí, čím méně toho budete o příběhu vědět, tím lépe. Čeká na Vás tak nejedno překvapení a může Vás to celé více zasáhnout. Beyah nám vypráví o svém životě, pomalu odhaluje vzpomínky na minulost, které by nejraději vymazala z hlavy. Objevuje nový život u svého otce, který je značně vzdálen od toho, co zná. Co Colleen umí nejlépe, je probudit Vaše emoce. Já osobně její knihy nezačnu číst dřív, dokud nemám po ruce připravenou velkou krabici kapesníčků. V této knize jsem poprvé brečela už na straně 11 a rozhodně to nebylo naposledy. Témata, která autorka v knize řeší, jsou vždy vážná a zároveň taková, která mohou potkat každého z nás. Tady jde nejvíce o rodinné vztahy, ale dostaneme se i k mnohem vážnějším věcem. Dokážete se tak vcítit do jednotlivých postav a prožívat s nimi jejich emoce. Kromě právě smutných a těžkých životních situacích je v příběhu také dost milých a až vtipných momentů. Několikrát jsem se musela smát nahlas. V příběhu mi bylo celkově dobře a čas s Beyah jsem si moc užívala. Co se mi také moc líbilo, bylo to, jak autorka popsala oceán a jeho sílu. Cítím přesně to samé a při čtení jsem měla pocit, jako bych byla někde u moře a cítila jeho energii. Ač je příběh označen jako young adult a je primárně určen pro mladší čtenáře, rozhodně neberte ohled na svůj věk. Já už dávno nespadám do této kategorie, ale autorčiny knihy si i tak užiju a prožiju je celým mým srdcem. Knihy Colleen Hoover nedokážu při čtení odložit, a proto je vždy přečtu za jeden večer. Nejinak tomu bylo tentokrát. Kosti v srdci, Bez naděje, Námi to končí, Možná jednou – moje srdcovky a jednoznačné doporučení.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Natalie registrovaný uživatel

moc pekna knizka! zacatek nic moc a zapletka tedy take, ale pak se krasne cetla, az se mi od ni dalo tezko odtrhovat. hrozne hezke prostredi na predstavivost! kdyz pretrpite zacatek, tak stoji za precteni.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 4 z 5 hvězdiček Jana Vašicová registrovaný uživatel

Vpořadí moje třetí knížka od CoHo. Nevím jaké pocity z ní mít. Četlo se to hezky, hlavní hrdinka Beyah si zažila věci, které bych sama nechtěla zažít, život s matkou která dávala přednost drogám místo své dceři. Boj o jídlo a peníze. Sex za peníze. Bylo toho dost… zlom byl hned na začátku kdy její matka zemřela a ona se rozhodla odstěhovat k otci, který se o ni moc nezajímal a tam potkala Samsona. Kluka, který byl stejně tajemný jak přitažlivý. I on má za sebou nehezkou minulost a ta hlavní hrdiny zavede k sobě. Vážně mám zmatené pocity z téhle knížky. Nevím jak je popsat, ale těším se na další knížky od autorky.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Kristýna Prchlíková registrovaný uživatel

Tahle knizky urcite patri mezi moje top 3 knizky. Miluju ji. Rozhodne doporucuju cist v lete.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 4 z 5 hvězdiček Ta co ráda čte registrovaný uživatel

Jsem faninka Coho a její knížky kupuju hned jak vyjdou. Tato knížka neměla chybu jenom nebyla zas tak dobrá aby si zasloužila 5⭐️.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Bachová registrovaný uživatel

Za mně jedna z nejlepsich knizek,dobře se četla a má skvělý příběh.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Veronika Enochová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Vůbec nevím, v čem je kouzlo knížek Colleen Hoover, ale jsou prostě jiné. Příběh vždycky hrozně prožívám, dokáže mě neskutečně vtáhnout do děje. A rozuzlení mě pokaždé překvapí. Kosti v srdci jsem přečetla asi za dva dny a byla jsem ochotná i ponocovat, abych věděla, jak to dopadne. Líbí se mi, že i když si přečtete anotaci, nic moc vám neprozradí. Ne, že by lhala, ale neříká zbytečně moc a čtení si díky tomu užijete o to víc. A je jedno, jestli je vám dvacet, třicet nebo kolik, myslím, že každý si v knížce najde svoje.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Adéla Poláková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Colleen nikdy nezklame. Příběh, který nabírá poměrně rychlý spád a od 3/4 knihy je to opravdu jízda. Všechny pocity, které se tu mísí, přes fakt, že srdce se nemůže zlomit, ale přesto bolí, až po slzy, kterým se neubráníte. Nejsou to ty klasické potoky slz, ale slzička ukápne. Prostě jen kvůli tomu, jaký život dokáže být. Jednoduše, mým favoritem Colleen zůstává a těším se na další příběh.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Barbora registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Další skvělá knížka od Colleen. Přečteno za 2 dny. Krásná i dojemná zároveň.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Natalie registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Ctiva, mila, chvilemi i slzy ukaply. Doporucuju.

E-kniha, YOLI, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Vaľ registrovaný uživatel

…Colleen, ach, Colleen… Aké tri najvhodnejšie slová vybrať k tvorbe tejto autorky? Colleen je spisovateľka,ktorá sa pohrá s vašimi citmi, pri jej knihách, aspoň ja určite, zažívam celú škálu emócií- hnevám sa, smejem sa, som smutná, bezradná, frustrovaná, šťastná, zamilovaná, úzkostlivá, sklamaná, plná očakávaní a v závere si v podstate uvedomím, že naozaj mám zlomené ‘kosti v srdci’. Od Hoover je toto moja tretia prečítaná kniha, ak si dobre pamätám, no napriek tomu si dovolím tvrdiť, že táto autorka je famózna. Ja som sa jej tvorbe strašne dlho vyhýbala, sama netuším prečo. Možno práve kvôli tým všetkým pozitívnym recenziám, pretože až tak má nelákajú také tie typické “ošiaľové knihy”, teraz však ošiaľu CoHo rozumiem. Milujem, ako autorka dokáže vo svojich príbehoch vytvoriť zlomené existencie, ktoré bojujú za svoj lepší život. Samozrejme, mám na mysli najmä hlavné postavy, pretože hlavná hrdinka tejto knihy Beyah mala otrasný život na to, že bola len tínedžerka. Žila s mamou v karavane, ale žena, od ktorej mala dostávať lásku, pohladenie, pekné slovo, zázemie a podporu, nedostala nič- doslova a do písmena. Jej matka sa nesnažila žiť lepší život, nesnažila sa o nič a je to veľmi smutné. Opakom trpkého života Beyah bol Samson, ktorý mal dokonalý život. Ale bolo to naozaj tak? Je vždy všetko tak, ako to vyzerá navonok? Kto čítal túto knihu vie, v čom vidím istú podobnosť s knihou Končí sa to nami. To mi však absolútne neprekážalo, pretože som si obe hlavné postavy zamilovala aj s ich chybami, náladami či reakciami, ktoré neboli vždy primerané. Samson bol síce odmeraný a tajnostkársky, ale inak mal úžasnú povahu- bol skromný, pozorný, ochranársky, srdečný a priateľský. Ako to už Hoover vie, počas krásneho príbehu lásky sa vyskytli nejaké tie zádrhele, ale to, čo sa dialo po trištvrťke knihy, určite nikto z čitateľov nečakal. Samozrejme, tento zvrat nám, romantičkám, akoby vrazil do zubov a z toho, čo nasledovalo, mi spadla sánka. Začal sa kolotoč tvrdohlavosti a zamilovanosti Beyah, opäť si pripadala, že je sama proti celému svetu. Musím priznať, že som si aj poplakala. Nebolo to kvôli šokujúcemu zvratu. Veľmi ma dojala pasáž rozhovoru Beyah s otcom na balkóne. Zlomilo mi srdce, koľko nedorozumení a nevypovedaných vecí medzi sebou mali, a pritom obaja mohli mať úplne iný vzťah, úplne iný život. Síce sa všetko dobre skončilo, no ako sa hovorí, netreba plakať nad rozliatym mliekom, napriek týmto starým múdrostiam som presvedčená, že rany na duši človeku zostanú.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Natálie Bejlková registrovaný uživatel

Napětí mezi hlavními postavami vám nedá spát. Přečetla jsem jedním dechcem.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 4 z 5 hvězdiček Dominika Černá registrovaný uživatel

Kniha se četla úplně úžasně. Stále mě příběh nutil, abych do něj pronikala čím dál víc. Přečteno asi za tři dny. Líbil se mi vývoj hlavní hrdinky, že které se stane sebevědomá mladá žena. Je pravda, že jsem se při čtení usmívala a prožívala vztah Samsona a Beyah velmi intenzivně. Tak krásně umí autorka vtáhnout do děje. Jenom mi přišlo, že předchozí knihy Námi to končí a To nejlepší v nás byly o hvězdičku lepší. Tyto dvě knihy mi srdce úplně rozcupovaly. Ale určitě Kosti v srdci doporučuji, stojí to za to.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 3 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel

Tak nějak celé celou knihu jsem se nutila číst a doufala, že se kniha rozjede, protože příběh je docela negativní a máte pocit, že s dějem musíte souznit a vidět svět taktéž ponurý. Beya je trochu depresivní holka, která má za sebou krutých 19 let. Samson je tajemný mladík, který je po seznámení s Beyou hodně odtažití a udržuje mezi ními viditelný odstup, ale už od začátku jde cítit jiskření. To jak to s nimi dopadne vlastně nevíte až do konce knihy, protože oba plánuji po prázdninách odcestovat pryč, takže to vypadá, že se jedná jen o letní lásku. Avšak příběh se úplně otočí a zamotá, a řeší se úplně jiné problémy. Nejsem fanoušek knih, kde je příběh od začátku do konce v ponuré náladě. Za mně byla tato kniha nejmíň povedená ze všech od CoHo.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507

• 5 z 5 hvězdiček Lucie registrovaný uživatel

Knížku jsem přečetla za necelé 3 dny. Sice je to první knížka, kterou jsem od téhle autorky četla, ale můžu říct že to bylo úžasné. Hrozně mě to chytlo, ale mrzí mě, že jsem si to přečetla v zimě, protože se to více hodí na léto. Doporučuji všem, kteří mají rádi romantické knížky, ale taky těm, kteří si rádi trošku pobrečí.

Kniha, YOLI, 2022, 9788024284507