4.8 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
249 Kč s DPH
Jsme transparentní
Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními výsledky. Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
C#
-
Programování v C#
-
Unity
-
Návrhové vzory
-
Mistrovství v C++ 4. aktualizované vydání
-
SQL pro blbce
-
Programujeme pro Android
-
Programování v C++
-
Programujeme STM32 - bez knihoven
-
Programujeme pro Android
-
Začínáme programovat v jazyku C++
-
Bestseller Atomové návyky
-
Java
-
Algoritmy v jazyku C a C++
-
Průvodce labyrintem algoritmů
-
Bestseller Vesmírníček
-
Elektrotechnická schémata a zapojení v praxi
-
Myslíme objektově v jazyku Java
-
Programátorská cvičebnice
-
Porty, bajty, osmibity
-
Technické kreslení
-
Ponořme se do Python(u) 3
-
Programování v C++ od základů k profesionálnímu použití
-
Excel VBA
Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her – prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními výsledky.
Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje ucelený projekt, na kterém se postupně naučíte pracovat se základními i pokročilými konstrukcemi jazyka. Kniha obsahuje minimum teorie, veškeré nové informace jsou čtenáři předkládány na praktické bázi v podobě nové funkčnosti právě rozpracované hry. Při vývoji postupujete krok za krokem a vytváříte hru zcela od začátku až po hotový výsledek.
Publikace vás mimo jiné naučí, jak:
* Korektně zpracovat všechny možné vstupy od hráče
* Navrhnout logiku a hlavní smyčku hry
* Průběžně počítat hráčovo skóre
* Vytvářet nepřátele a modelovat jejich chování
* Zobrazovat a pracovat s herní mapou
* Pohybovat s herní postavou v prostředí hry
O autorech:
Petr Roudenský pracuje pro přední světovou IT společnost Logica, externě spolupracuje v oblasti počítačových her s tuzemskou společností Conquest Entertainment a.s. Je autorem několika her pro děti, knihy Vytváříme PC hry. V knize se podílel na většině textu a konceptu aplikací.
Mokhtar M. Khorshid pracuje jako výzkumník v oboru umělé inteligence na univerzitě v Albertě. Je držitelem Microsft Certified Professional, s technologií .NET pracuje od roku 2004. Jako zkušený vývojář s praxí v oblasti počítačových her se podílel se na úpravách textu a je autorem ukázek kódu.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
3.7 z 5 3 hodnocení čtenářů
2× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 1× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
-
David registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Splnilo očekávání, mohlo být více her.
Přečíst více -
David registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Skvělé na naučení programování her v C#
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE