0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
Koupit Na produkt nelze uplatnit slevu.
125 Kč s DPH
Běžně 186 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Nejnižší cena před akcí: 186 Kč
Nepřehlédněte! Tento produkt je zařazen do Akce Brutálné e-knižní sleva? Vše od GRADY se slevou 33 %
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
AKCE Chování zákazníka
-
AKCE Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností
-
AKCE Velká kniha o prodeji
-
AKCE Prodávejte jako ti nejlepší!
-
AKCE Umění prodávat
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Prodávat je lidské
-
AKCE Jak prodávat, aby od vás kupovali
-
AKCE Manuál copywritingu
-
AKCE Vzdělávání dospělých
-
Kreativní copywriting
-
AKCE Emoce v marketingu
-
AKCE Tohle je marketing!
-
Budování vztahů se zákazníky
-
Stroj na peníze I.
-
AKCE 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
-
AKCE Marketing obchodní firmy
-
AKCE Řízení výroby a nákupu
-
Copywriting
-
AKCE Marketing v cestovním ruchu
-
AKCE Průvodce úspěšného obchodníka
-
AKCE Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
-
Jak na sítě
-
Tajemství řízení v éře turbulencí
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE