Značka Leslie de Chernatony

Značka - Leslie de Chernatony

Kniha ( pevná vazba )

  • Produkt je vyprodaný.

Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba… Přejít na celý popis

Dětská knižní exploze – že by už Ježíšek? | 1+2 ZDARMA Po slevových akcích na dětské knížky jste se nás hodně ptali, a tak jsme pro vás přichystali nabídku 1+2 zdarma na vybrané čtivo pro malá čtěňata! Více informací

Popis

Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.Klíčovými tématy knihy jsou:vyváženější pohled na budování značky, který směřuje jak dovnitř, tak vně organizace s cílem uspokojovat potřeby všech zúčastněných skupin rady pro vývoj soudržné značky tvorba ucelené značky vyplývající z důsledného plánovacího procesu, který vychází z vize značky a snaží se jí docílit prostřednictvím vhodné organizační kultury a motivujících cílů Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. Na konci každé kapitoly je zařazena část s praktickými cvičeními, která zájemcům umožní aplikovat probíranou problematiku v praxi.

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
datum vydání
září 2009
isbn
978-80-251-2007-1
ean
9788025120071
Jazyk
čeština
Počet stran
176
Vazba
pevná vazba
Rozměr
167x225mm

Bestseller v knihy Dobrovský

292267. v e-shopu | 263878. minulý týden

278. v Marketing |

520. v Podnikání |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora