0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba… Přejít na celý popis
Temná moc, tajemství, romantika... Novinka již v prodeji.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Jsi značka?!
-
Na volné noze
-
Začněte s proč
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Marketing management
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Image a firemní identita
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Internetový marketing
-
7 pilířů efektivního online marketingu
-
Jak na sítě
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Alchymie
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Tajné dějiny značek
-
Marketingový výzkum
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Příběhy slavných značek
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Žlutá kniha budování značky
-
Copywriting
-
Nadčasový produkt
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
České značky, které dobyly svět
Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.Klíčovými tématy knihy jsou:vyváženější pohled na budování značky, který směřuje jak dovnitř, tak vně organizace s cílem uspokojovat potřeby všech zúčastněných skupin rady pro vývoj soudržné značky tvorba ucelené značky vyplývající z důsledného plánovacího procesu, který vychází z vize značky a snaží se jí docílit prostřednictvím vhodné organizační kultury a motivujících cílů Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe. Na konci každé kapitoly je zařazena část s praktickými cvičeními, která zájemcům umožní aplikovat probíranou problematiku v praxi.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- BizBooks
- Rozměr
- 171 x 233 x 27
- isbn
- 978-80-251-2007-1
- Počet stran
- 176
- datum vydání
- 1.10.2009
- ean
- 9788025120071
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.