0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba205 Kč
Běžně 229 Kč
Kniha ( pevná vazba )
Se slevou nabízíme poslední mírně poškozené exempláře Autorka této knihy si klade za cíl jasně zformulovat, uspořádat a rozčlenit velké množství složitých problémů, na které narazí každý designér ve snaze úspěšně a efektivně používat typografické postupy a metody, ale zároveň nechce tyto otázky příliš zjednodušovat. Kniha je určena pro designéry… Přejít na celý popis
Až do 21. dubna 2024 budete mít dopravu do jakéhokoliv výdejního místa Zásilkovny v České republice ZDARMA! Více informací
Se slevou nabízíme poslední mírně poškozené exempláře Autorka této knihy si klade za cíl jasně zformulovat, uspořádat a rozčlenit velké množství složitých problémů, na které narazí každý designér ve snaze úspěšně a efektivně používat typografické postupy a metody, ale zároveň nechce tyto otázky příliš zjednodušovat. Kniha je určena pro designéry každého média, v němž hraje větší či menší roli písmo.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.