0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Skladem 3 ks
- Doručení Ve středu 19. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
698 Kč s DPH
Běžně 780 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
"Vím, co nejsem: rozhodně nejsem dokumentarista," vymezil se fotograf Viktor Kolář v jednom z rozhovorů proti tomu, aby byla jeho tvorba zařazována do žánru, který ho nezajímá. A svoje stanovisko prokazuje i v nové knize fotografií, kterou pro nakladatelství KANT uspořádal po úspěchu dnes už těžko dostupných knih Ostrava (2010) a Canada 1968… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Válka za studena/Serving it cold
-
Garik Avanesian
-
Tomki Němec
-
Lidé, které jsem potkal...
-
Znamení Lvova - The Signs of Lvov
-
Mionší panoramatic
-
Bestseller Super jednoduše - Těstoviny
-
Život v ulicích 2020
-
TěloVýchova
-
Algerie-Togo
-
Tatranský pozdrav/A Tatra Greeting
-
Setkání, okamžiky, samoty - Jaroslav Kučera
-
Tokyo Tokyo
-
Sex po převratu - Divoké devadesátky
-
Fifty Shades of Light - Padesát odstínů světla
-
Hurá na kajak!
-
Cikáni
-
Charisma
-
Barvy času
-
Vizionáři fotografie
-
Prchavé okamžiky přírody - Fotoaparátem od jara do zimy
-
Vodopády světa
-
Motýli ve fotografii
-
Poškozená Život v ulicích 2020 (Defekt)
"Vím, co nejsem: rozhodně nejsem dokumentarista," vymezil se fotograf Viktor Kolář v jednom z rozhovorů proti tomu, aby byla jeho tvorba zařazována do žánru, který ho nezajímá. A svoje stanovisko prokazuje i v nové knize fotografií, kterou pro nakladatelství KANT uspořádal po úspěchu dnes už těžko dostupných knih Ostrava (2010) a Canada 1968-1973 (2013). Kolářovy snímky sice neobyčejně výmluvně vypovídají o určitém místě a jeho dobových proměnách, ale dělají to spíše mimochodem. Ve skutečnosti se zaměřují na okamžiky náhlých a jedinečných, někdy až nepravděpodobných "setkání" - v tom smyslu, jak tento výraz prosazovali surrealisté. Na výtvarně působivých černobílých fotografiích nechybí nic z neodmyslitelných rysů hornické a průmyslové Ostravy, ale výsledný portrét města je imaginární, ne realisticky popisný. Proto se v doprovodných esejích Manuela Anceau, Jana Balabána, Martina Dostála a Jaromíra Typlta o Viktoru Kolářovi uvažuje ne jen jako o fotografovi, ale jako také jako o básníkovi, který místo slov používá obrazy. "I know what I'm not: definitely I'm not a documentarist” is how photographer Viktor Kolář defended himself in one interview from having his work assigned to a genre in which he took no interest. And this same stance is revealed again in the new book of photographs that he prepared for KANT Publishers following the success of his now hard-to-find volumes Ostrava (2010) and Canada 1968-1973 (2013). Kolář's shots may speak with unusual eloquence about a specific place and its changes over time, yet they do so only indirectly. In reality, they concentrate on those moments of sudden and unique, sometimes even improbable "encounters” - precisely in the sense that this word was used by the Surrealists. These aesthetically powerful black-and-white photographs miss nothing of the indelible characteristics of Ostrava, a city of mining and industry, yet the resulting portrait of the city is imaginary, not a realistic description. As such, in the accompanying essays by Manuel Anceau, Jan Balabán, Martin Dostál and Jaromír Typlt, Viktor Kolář is discussed not only as a photographer but equally as a poet, using images in place of words.
- Nakladatel
- Kant
- Rozměr
- 235 x 215 x 20
- datum dotisku
- 12.09.2025
- ean
- 9788074374531
- Počet stran
- 192
- Hmotnost
- 945 g
- jazyk
- čeština, angličtina
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 2.09.2025
- isbn
- 978-80-7437-453-1
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Dvě knihy, jedna myšlenka: pomoci dětem i rodičům porozumět cukrovce a žít s ní naplno
-
Co číst v listopadu? 5 knih, které vás zahřejí i v nejchladnějších dnech
-
Tváří v tvář zločinu: Josef Klíma v otevřené zpovědi o pravdě, odvaze a životě na hraně | RECENZE
-
Zažijte Festival Knižních závisláků 2025 znovu - tentokrát z pohodlí domova!
-
V zajetí krále plamenů: Erotické fantasy v hlavní roli s Alfou a jeho Omegou | RECENZE
-
Zaklínač: Rozcestí krkavců je příjemně nostalgickým návratem na Kontinent | RECENZE
-
Rudý úsvit - Hrabě Monte Christo na steroidech | RECENZE
-
Spisovatelský startovač 2024: Jak se sny proměnily v knihy
-
Kniha Pod bledou oblohou je definicí hororového mistrovství | RECENZE
-
Umění, strategie a trocha šibalství – nové deskovky od MNKY, které vás dostanou
-
Duchotepci – Strhující závěr duologie plné magie, duchů a nemrtvých | RECENZE
-
5 návratů do říší kouzel a kleteb: Říjnová pokračování romantasy sérií