The Innovator´s Dilemma : When New Technologies Cause Great Firms to Fail
The Innovator´s Dilemma : When New Technologies Cause Great Firms to Fail - Clayton Christensen Nedostupné

The Innovator´s Dilemma : When New Technologies Cause Great Firms to Fail

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
Žijme lagom - Inspirujte se švédským životním stylem

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 9 Kč dárek zdarma v hodnotě 329 Kč

Žijme lagom - Inspirujte se švédským životním stylem

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Named one of 100 Leadership & Success Books to Read in a Lifetime by Amazon Editors A Wall Street Journal and Businessweek bestseller. Named by Fast Company as one of the most influential leadership books in its Leadership Hall of Fame. An innovation classic. From Steve Jobs to Jeff Bezos, Clay Christensen's work continues to underpin today… Přejít na celý popis

Sarah Rivens: Zajatkyně Nezahrávej si s ďáblem a nedělej věci, kterých budeš litovat. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Named one of 100 Leadership & Success Books to Read in a Lifetime by Amazon Editors A Wall Street Journal and Businessweek bestseller. Named by Fast Company as one of the most influential leadership books in its Leadership Hall of Fame. An innovation classic. From Steve Jobs to Jeff Bezos, Clay Christensen's work continues to underpin today's most innovative leaders and organizations. The bestselling classic on disruptive innovation, by renowned author Clayton M. Christensen. His work is cited by the world's best-known thought leaders, from Steve Jobs to Malcolm Gladwell. In this classic bestseller--one of the most influential business books of all time--innovation expert Clayton Christensen shows how even the most outstanding companies can do everything right--yet still lose market leadership. Christensen explains why most companies miss out on new waves of innovation. No matter the industry, he says, a successful company with established products will get pushed aside unless managers know how and when to abandon traditional business practices. Offering both successes and failures from leading companies as a guide, The Innovator's Dilemma gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation. Sharp, cogent, and provocative--and consistently noted as one of the most valuable business ideas of all time--The Innovator's Dilemma is the book no manager, leader, or entrepreneur should be without.

 

Sdílet 0

Nakladatel
Harvard Business Review Press
Vydání
1
isbn
978-1-63369-178-0
Počet stran
288
datum vydání
16.11.2016
ean
9781633691780
Vazba
měkká vazba
jazyk
angličtina

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda