0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Vydání této knihy se připravuje
-
Předpokládané datum vydání je 6.1.2026
Až Kniha vyjde, pošleme Vám upozornění
Předpokládaná cena
976 Kč s DPH
Běžně 1 090 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
An exploration of how cafes, restaurants, drink shops, and bakeries use branding and graphic design to create unique visual identities, with case studies and insights into effective design strategies. In today’s competitive food and beverage industry, a strong visual identity is as crucial as great flavours. This book explores how cafes… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Modern Japanese Gardens
-
Object Logos
-
The Package Design Book 6
-
Serif in Use
-
Serge Ramelli: Paris (color)
-
Wood: Cosy Interiors for Timeless Living Spaces
-
Woody Allen: Film By Film
-
Matthew Wong - Vincent van Gogh: Painting as a Last Resort
-
Case Study Houses. The Complete CSH Program 1945-1966. 45th Ed.
-
Edvard Munch: A Poem of Life, Love and Death
-
Picasso. The Women of His Life
-
Erotica 3: The Nude in Contemporary Photography
-
Surrealists in New York
-
Humans of Prague
-
New Surrealism
-
Why We Photograph Animals
-
Stone Houses
-
The Perimeter
-
Kitchen Interiors
-
The Avant-Gardists
-
Ivan Lendl: Alfons Mucha
-
I Work at Home : Home Offices for a New Era
-
Erotica 2: The Nude in Contemporary Photography
-
Brick Architecture - Layer by Layer
An exploration of how cafes, restaurants, drink shops, and bakeries use branding and graphic design to create unique visual identities, with case studies and insights into effective design strategies. In today’s competitive food and beverage industry, a strong visual identity is as crucial as great flavours. This book explores how cafes, restaurants, drink shops, and bakeries use branding and graphic design —logos, typography, colour palettes, and motifs— to attract customers and create memorable experiences. Through a curated selection of projects, it demonstrates how thoughtful design choices shape an establishment’s atmosphere and identity. Divided into four sections —Cafes, Restaurants, Drink Shops, and Dessert Shops & Bakeries— this book showcases inspiring case studies on crafting unique brand personalities. Whether you're a designer, entrepreneur, or food professional, this visually rich guide offers valuable insights on how strategic design enhances customer engagement and drives business success. A must-have resource for anyone passionate about branding in the food and drink industry, it shows how design can create a distinctive, appealing identity.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Art, Architecture and Photography
- Nakladatel
- Hoaki
- Rozměr
- 21 x 28 cm
- isbn
- 978-84-10-65075-6
- Počet stran
- 240
- datum vydání
- 6.01.2026
- ean
- 9788410650756
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- angličtina
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE