0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba115 Kč
Běžně 129 Kč
Kniha ( měkká vazba )
Kniha se zabývá fenoménem sportu z diváckého hlediska. Zájem veřejnosti o sportovní dění prodělal ve druhé polovině 20. století prudký vzestup zejména díky technologickému rozvoji prostředků masové komunikace. Globalizovaný svět tak získává neustálý přísun specifické zábavy a podívané, přičemž některé sportovní podniky zcela zastiňují jakékoli… Přejít na celý popis
Poznejte Lorcanu, vaši novou karetní a sběratelskou vášeň! Nyní se slevou na našem e-shopu a ve vybraných prodejnách. Více informací
Kniha se zabývá fenoménem sportu z diváckého hlediska. Zájem veřejnosti o sportovní dění prodělal ve druhé polovině 20. století prudký vzestup zejména díky technologickému rozvoji prostředků masové komunikace. Globalizovaný svět tak získává neustálý přísun specifické zábavy a podívané, přičemž některé sportovní podniky zcela zastiňují jakékoli jiné události. V jednotlivých kapitolách se autor pokouší definovat místo sportu v kultuře, zkoumá jeho přetváření médii a s využitím konkrétních příkladů interpretuje netradičním způsobem některé podoby medializovaného sportu. V závěru nastiňuje možnosti vzájemného ovlivnění světa sportu a většinové společnosti.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.