• Anastasja Vištalová Anastasja Vištalová

Maloměsto uprostřed Skalistých hor už jsem si za předchozí tři knihy dokázala oblíbit. Tohle idylické prostředí jako vystřižené z pohlednice si mě jednoduše získalo. Proto jsem skákala radostí, když jsem zjistila, že vychází další volně navazující příběh. Líbilo se mi, že se pozornost tentokrát upíná na dva neznámé charaktery: hollywoodskou hvězdičku a automechaničku. Ano, už podle tohoto konceptu mi bylo jasné, že hlavním motivem bude dobře známé rčení „protiklady se přitahují“. Teď bylo jen otázkou, jak se s tímto poměrně jednoduchým a hojně využívaným tématem autorka vypořádá.

4.7 z 5 100 hodnocení čtenářů

76× 5 hvězdiček 20× 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

• 5 z 5 hvězdiček Veronika E. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Do série Láska z Green Valley jsem se naprosto zamilovala už při čtení prvního dílu. A jsem moc ráda, že ani čtvrtý díl mě nezklamal. Nemůžu říct, že by příběh byl nějak originální, ale způsob, jakým autorka popisuje hate-to-love vztah Annie a Colea mě prostě hrozně baví. Ale není to jen o jejich vztahu. Miluju atmosféru tohohle městečka. Vždycky se těším, až se tam zase vrátím a potkám se se starými známými. Jo, asi je to ujetý, ale přesně takhle se pokaždé cítím. Nové vyhlídky jsou jednohubka, kterou sloupnete za chviličku a pak vám bude hrozně líto, že už to skončilo. Doporučuji všemi deseti a nezbývá mi než čekat na další díl.

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček Nikola Blažková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Já jsem v ty dva věřila. Nejlepší díl.To dloooouhé čekání se sakra vyplatilo.Tahle autorka mě čím dál víc překvapuje a s každým dílem téhle sérii víc a víc propadám❤️ Opět top prostředí Skalistých hor a hlavně Cola jsem si zamilovala už předtím,ale tady jsem mu naprosto dokonale propadla Postavy úžasné,ta chemie prostě…. umřela jsem.Ty jejich slovní přestřelky byly boží Annie mi bylo trošku líto,znovu se klimatizovat po komatu ji dávalo zabrat a do toho se jí tam přiřítil Cole jako přírodní katastrofa ❤️No užila jsem si každou chvilku.Po dlouhé době jsem přečetla knížku za pár hodinek a vůbec se mi s těma dvěma nechtělo loučit.Vážně klobouk dolůUž se těším na Samíka,takže šupněte mi sem už další díleček prosím pěkně

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Zusková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Město Green Valley si mě úplně získalo, líbí se mi popis celého města a zatím každá postava mi přirostla k srdci. Annie se mi zalíbila svojí láskou k autům. Celý děj se vyvíjel tak hezky od popichování k lásce jako hrom. Těm dvoum jsem to opravdu přála. Mohu s klidným srdcem říct, že tento díl se mi líbil nejvíc. Teda všechny byly hezké ale tenhle mi přirostl k srdci nejvíce.

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 4 z 5 hvězdiček Lenka Sadílková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Již po čtvrté jsem se vrátila do Skalistých hor se sérií Láska z Green Valley. Tentokrát byla v hlavní roli Annie, kterou jsme už poznali v předešlém díle (Nové sny), spolu s Colem, kterého známe už od dílu druhého (Nové sliby). Takhle série mě prostě baví. Stejné prostředí, humor, dobře známé postavy, které pokračují ve svých životech dál a spolu s nimi poznáváme další postavy z městečka Green Valley. ••• Kniha se opět krásně četla a já si to moc užívala. Smála jsem se nahlas při popichování mezi Annie a Colem. I když jsem zrovna Colea ze začátku (a vlastně už v druhém dile) nemusela, cestu si ke mě postupem čtení našel. U Annie jsem se těšila na život automechaničky, ale toho tam bylo pomálu (a to je silný slovo). Ano, zotavovala se z nehody, ale stejně, čekala jsem víc. ••• Celá série jede podle určitého vzorce, který nijak extra nevybočuje a musím říct, že tady na tom dílu to bylo hodně znát. Ne, že by mě nebavil, ale už nepociťuji takový moment překvapení nebo napětí, jako u předchozích dílů. Mám ráda originalitu a tady už značně pokulhává. Chtělo by to něčím ozvláštnit, aby čtenáře něco překvapilo. Něco co zkrátka nečekal a v minulých dílech to nebylo.

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 3 z 5 hvězdiček Lucie Šebestová registrovaný uživatel

Není to špatné, ale stejně jako u Mony Kasten se i u Lilly Lucas začíná až nepříjemně projevovat recyklace děje - jeden a tentýž příběh na sto způsobů.

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček Tereza Karlová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Skvělé, jako vše od autorky. Už se těším na nový díl 🤩

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček Eliška Lenochová registrovaný uživatel

Miluji prostředí knihy, postavy jsou moc sympatické a od začátku jim přeji šťastný konec. Tak krásně se to celé čte, že je mi vždy líto že už je konec. Doporučuji, neuděláte chybu když se do čtení knihy pustíte.

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček Klára K. registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tuto autorku mám velmi ráda její série Láska z Grand Ville je podle mého názoru úplně úžasná A stojí za přečtení, Pokud máte rádi romantiku a přírodu tak určitě neprohloupíte nákupem této série v celku.

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Jana registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Moc pěkná knížka, od autorky mám přečtené všechny knížky a všechny má krásně psané. Sice příběhy jsou takové, že je jasné jak to skončí, ale s tím se snad počítá... Vřele doporučuju

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček Karolína registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Jak už je zvykem, i tahle knížka je skvělým počinem z pera Lilly Lucas. Ač mi příběh Annie a Cola přišel chvílemi zdlouhavý, byla to opět krásná romantika z Green Valley. Těším se na další díl!

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček Lenka Doležalová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Oddechovka na dovolenou.

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Zuzana Špringlová registrovaný uživatel

Již počtvrté jsem se vrátila do Green Valley, idylického městečka ve Skalistých horách. A že to byl ale parádní návrat! Ještě teď mi z toho buší srdce. Lilly Lucas má neuvěřitelný dar vnést člověka do atmosféry nejen romantického příběhu, ale do všeho, co s ním souvisí. Prostředí maloměsta, ve kterém žijí milí lidé, kteří si nezamykají domy ani auta, je vykresleno tak idylicky, že po přečtení knihy máte chuť hned skočit na letadlo a vydat se tam žít. Při tom kolik je kolem nás ve skutečném životě zloby, je to docela fajn představa, no nemám pravdu? Annie se po pěti měsících probouzí z kómatu a učí se vše od znova. Chodit, psát, mluvit...je auto-mechanička a nemožnost pracovat ji tíží ze všeho nejvíc. Vrací se z nemocnice domů a snaží se začít znovu žít. Spousta věcí je zkrátka jinak, než si pamatuje. Když se ale dozví, že je ohrožena existence dětského tábora, zatne zuby a vydává se do boje. Tábor je totiž financován ze vstupného na Betlémskou hru, kterou nemá letos kdo režírovat, a tak se Annie ujme vedení. Tedy až do okamžiku, kdy se o toto pomyslné vedení musí dělit s namachrovanou seriálovou hvězdičku Colem Jacobsem. Kromě nechtěných citů se musí vyrovnat i s myšlenkami na matku, která ji opustila, když ji bylo sotva dva roky. A ta bolest nezmizí, pokud ji v sobě nadobro neuzavře. Annie je na Colea pěkně protivná a já se mu upřímně divím, že to s ní vydržel s úsměvem, tedy aspoň na začátku. Ti dva se neustále kočkovali, ale po čase se nevraživost měnila v lásku. Jiskření mezi nimi fungovalo na jedničku, dialogy byly napsány s humorem a já se často nemohla ubránit úsměvu. Jejich životní standard by nemohl být rozdílnější, ale ten se přece nemusí shodovat s představami o životě, no ne? U Lilly Lucas je to hodnocení dost obtížné. Ona zkrátka umí psát a v romantice se vyrovná proslulé Moně Kasten. Pravdou je, že třetí díl této série Nové sliby mě malinko zklamal, nicméně pořád to je má srdcovka a Nové vyhlídky se s přehledem vyrovnaly prvnímu dílu. Budete mít přečteno za chvilku a budete z mužského hrdiny nadšeni. Já jsem takhle pohodového chlapíka nepotkala hodně dlouho.

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček Martina registrovaný uživatel

Tohle byl za mě zatím nejlepší díl.. Annie a Cole mi neskutečně sedli a jejich příběh mě bavil nejvíce. Nebyla ani jedna chvíle kde by mě to nebavilo, ještě jsem schválně čtení prodlužovala, protože jsem nechtěla aby to skončilo😭😭.. Vážně doporučuju.. 🩵

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček Kateřina registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Další díl mé oblíbené série, opět nezklamal. Naopak předčil moje očekávání! Od minulé dílů jsem se bála jak to bude pokračovat, protože mi přišlo že ten minulý díl byl takový slabší, ale vůbec jsem se bát nemusela. Opravdu moc hezky odvyprávěný příběh. Už se těším na další díl.

E-kniha, Red, 2023,

• 5 z 5 hvězdiček Lenka Kalousová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

knihy Lilly Lucas jsou ÚŽASNÉ

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 4 z 5 hvězdiček Veronika registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Ani závěrečný díl nezklamal. Všechny knihy této série jsou pěkné, za mě asi nejlepší byl díl druhý, ale i tento skvěle odsýpal. Místy to bylo dojemné, místy velmi romatické. Přečteno jedním dechem. Jen mě vždycky strašně mrzí, že se příběhy Lucasové velmi pomalu rozjíždí a pak mi ten konec připadá takový rychlý. Jedinou výtku bych snad měla k těm politickým narážkám. Autorčino politické cítění bych v romanci zasazené uprostřed přírody tak úplně nečekala.

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček Kristy.Books registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Séria Láska z Green Valley si ma získala, preto sa na každý ďalší diel vždy veľmi teším. Ani Nové vyhlídky ma nesklamali, autorka nám dopriala ďalší príjemný romantický príbeh z prostredia malebného malého mestečka. Väčšina kapitol bola pomerne krátka, takže som si ani neuvedomovala, ako rýchlo mi stránky ubiehajú pod prstami. Keby som sa nesnažila knihu si šetriť, dokázala by som ju zhltnúť na jedno posedenie. Cole sa objavil už v druhej časti, no vtedy urobil pár vecí, kvôli ktorým mi bol nesympatický. Bola som zvedavá, či sa mu teraz podarí zmeniť môj názor a presvedčiť ma, že to nie je len rozmaznaná celebrita, ktorá na nikoho neberie ohľady. Áno, v tejto časti som si ho obľúbila. Prechádzal ťažkým obdobím, utŕžil od života ranu, ktorá ho prinútila zamyslieť sa nad určitými vecami. Je mi trochu ľúto, že sme v príbehu nemali ani jednu kapitolu z jeho pohľadu, aby sme mali možnosť nahliadnuť do jeho vnútra a viac ho spoznať. Síce sme sa o ňom dozvedeli dosť nového, ale bolo to podané viac-menej sprostredkovane. Toho je moja najväčšia výhrada k príbehu. Aj Annie sa mihla už v predchádzajúcej časti, ale len tak z rýchlika. Bolo mi jej dosť ľúto, po autonehode strávila niekoľko mesiacov v kóme a potom sa musela takmer všetko učiť odznova. Bola to veľká bojovníčka, tvrdo na sebe pracovala, aby sa mohla vrátiť do svojej milovanej práce, za čo má môj veľký obdiv. Návrat do "skutočného" života pre ňu nebol jednoduchý, veľa toho zmeškala a väčšina ľudí sa na ňu pozerala s ľútosťou. Jej povolanie bolo takým osviežením príbehu, keďže sa často nestretávam so ženami automechaničkami. Začiatok bol pomalší, romantika bola v úzadí a príbeh sa skôr sústredil na návrat Annie domov a jej prispôsobovanie sa novým podmienkam. Romantická linka sa vyvíjala pomaly, čo mám rada. Prvé stretnutie Annie s Coleom neprebehlo zrovna najlepšie, ale vôbec mi to nevadilo, zbožňujem enemies to lovers príbehy. Užívala som si ich neustále doberanie a neskôr aj postupné spoznávanie a zbližovanie. Hoci obaja pochádzali z iných svetov, dobre sa dopĺňali. Často som mala na tvári prihlúply úsmev. Zbožňujem prostredia malých mestečiek, akým bolo aj Green Valley. Všetci sa tu poznajú, klebety sa šíria rýchlosťou svetla, nemáš šancu nič utajiť, ale keď je treba, všetci ti ochotne podajú pomocnú ruku. Jeho obyvatelia boli sympatickí a dodávali príbehu priateľskú atmosféru. Aj príroda v okolí je krásna, až mám chuť sa tam ísť sama pozrieť.

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček Thediaryofonebookworm registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tohle je jedna ze sérií, ke kterým se strašně ráda vracím. Pokaždé, když čtu nový díl, mám pocit jako bych se vracela domů. Nové vyhlídky jsou v pořadí již čtvrtým dílem série Láska z Green Valley a po dočtení se určitě zařadila hned po Nových začátcích na druhé místo co se týká oblíbenosti. V tomto díle sledujeme Colea, kterého známe už z druhého dílu, a Annie, kterou nám autorka představuje až v předchozím díle. V Nových snech mi Annie nebyla nijak sympatická. Ale teď, když znám její příběh, tak se to úplně otočilo. Myslím, že je to opravdu silná mladá žena, která je lehce paličatá, ale jde si tvrdě za svým. Ani Cole mi v Nových slibech nepřišel nijak wow. I u něj se to změnilo a už se ti neprezentoval jen jako frajírek a superhvězda. Rozvíjející se vztah mezi nimi jsem úplně žrala. Fakt mě bavilo sledovat, jak vzájemně odkrývají minulost toho druhého. Navíc to jejich hašteření a pošťuchování bylo fakt vtipné. Celá tahle série je psána velice čtivě. Stránky opravdu mizí pod rukama a příběh vás pohltí. Za mě se tento díl opravdu povedl a ač byl konec trochu uspěchaný, tak se mi to hodně líbilo. A těším se na další díl, kde nám autorka představí Sama.

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček Šárka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Do Green Valley se vždy ráda vracím a tady tomu nebylo jinak. I když pro mě jsou největší srdcovka Lenna a Ryan ..... Oba hlavní hrdiny, Cole a Annie, známe z předchozích dílů. Už jen díky tomu jsem na ně byla zvědavá, jak se ti dva spolu popasují. . Je to krásná romantická oddechovka s dávkou humoru. Miluju to prostředí Skalistých hor. A na to, že zimu nemám nijak moc ráda, vždy mám po dočtení chuť vyrazit někam do hor ... Zápletka se dala dost předpovídat, ale i tak mi ukápla slza. . Moc jsem si ty dva zamilovala. Jejich smysl pro humor, neustálé dohadování a popichování bylo vtipné. chemie mezi nimi byla neskutečná, i přes jejich neshody to mezi nimi jiskřilo. Na Cola jsem po druhém díle byla celkem naštvaná, ale tady mě opravdu mile překvapil. Annie je automechanička, je paličatá a má strach ( a já se jí vůbec nedivím), ale taky je obrovsky statečná . Také se mi líbí že se tu objevují i postavy z předchozích dílů. Hlavně teda Lenna tu dostala velký prostor. A její vztah s Annou i Colem je skvělý a zábavný . Jediné co mě na celém příběhu mrzí je konec. Ten byl celkem hodně urychlený. Určitě by si ti dva zasloužili o několik stránek víc

Kniha, Red, 2023, 9788027720040

• 5 z 5 hvězdiček @books_by_dee registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Annie se po nehodě probouzí z kómatu a musí se znovu učit některé věci od začátku. Annie se chce hlavně co nejrychleji vrátit ke své práci automechaničky 👩‍🔧u jejího otce v dílně. 🚗 Netflixová hvězda Cole Jacobs si vybere Skalisté hory pro svůj úkryt před novináři. Annie si vezme na starosti přípravu Betlémské hry 🎶a kdo jiný, než Cole Jacobs se ji rozhodne pomoci.😍 Ti dva se ale nesnáší, na ničem se neshodnou a nejradši by spolu vůbec nebyli ani v jedné místnosti.💔 Jak tohle dopadne? Bez spoilerů vám chci sdělit, že tahle knížka byla pro mě úžasným návratem do Green Valley🏔️, kde jsem zase potkala staré známé z předešlých knih a děsně jsem si čtení užívala. Annie a Cole jsou úžasné postavy a číst si jejich příběh, bylo přesně takové, jaké jsem očekávala. 😍 Máme tady totiž dokonalou linku od nenávisti-k-lásce, kdy tahle dvojice má mezi sebou neuvěřitelnou chemii a jiskřičky létají na všechny světové strany. ✨ Strašně jsem si jejich „hádky“, ale i jejich „uvědomění, že se mají rádi“ užívala. Nechybí tu úžasné prostředí – zimní chata, Ollyho restaurace, podzimní festival. Nové začátky, první díl série, pro mě vždycky budou naprostou TOPkou, ale Nové vyhlídky jim šlapou na paty. Moje jediné mínus (a možná kdyby to tak nebylo, tak Začátky tenhle díl sesadí z trůnu) je, že konec byl šíleně uspěchaný a klidně mohla autorka přidat 20 stránek a já bych byla spokojenější. 🤷‍♀️ Kdo tuhle sérii miluje, ten bude milovat i tenhle díl a kdo se sérii ještě nezačal, tak obrovská chyba.

Kniha, Red, 2023, 9788027720040