4.0 z 5 20 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Zoe Řebíčková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Zábavná historická romance s neobvyklou zápletkou. Kniha se moc dobře četla. Doufám, že od autorky toho vyjde víc.

Kniha, Red, 2023, 9788027704330

• 4 z 5 hvězdiček Lenka Srolová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

V předminulém roce byl jedním z mých největších knižních objevů série Bridgertonovi, úplně jsem té době, rodině a plesům propadla a od té doby hledám jim podobné knihy. A Jak si najít zámožného manžela snadno a rychle je rozhodně jednou z nich. Kitty Talbotová potřebuje bohatého ženicha, aby její rodinu vytáhl z dluhů. A když už se situace začíná dobře vyvíjet a zásnuby jsou na spadnutí, objeví se lord Radcliffe, který její záměry prokoukne a rozhodne se jí plány zmařit. Nejen hlavní postavy mi byly sympatické. Kitty se mi líbila tou vychytralostí a jak byla rozhodnutá se obětovat pro své sestry a nevdat se z lásky. James Radcliffe se mi zamlouval snad ještě víc. Ačkoli je právě tohle hlavní dvojice, příběh se netočil jen kolem nich. Líbila se mi hodně pomalá romantická linka, ale pikantních scén se tady nedočkáte. Bavilo mě jejich dohadování i vtipné situace, ve kterých se ocitali. V prvotině Sophie Irwin najdete mnohem víc než jen londýnské plesy, procházky v Hyde Parku nebo vyjížďky na koni a já tento historický román doporučuji.

Kniha, Red, 2023, 9788027704330

• 5 z 5 hvězdiček Ludmila Bílková registrovaný uživatel Zakoupil produkt

pěkný příběh, mám ráda takové , přečetla jsem ji brzy a poslala dál, aby potěšila i další čtenáře

Kniha, Red, 2023, 9788027704330

• 5 z 5 hvězdiček Andrea Fabiánová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Klidné oddechové čtení

E-kniha, Red, 2023,

• 3 z 5 hvězdiček Hana Dvorská registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Na tuto knížku jsem se nechala zlákat díky recenzim na Fcb. Je to spíše taková oddechovka, co neurazí, ale ani nikterak nenadchne. Romantické linky tam mohlo být více. Jinak se četlo dobře. Stránky rychle ubihaly.

Kniha, Red, 2023, 9788027704330

• 5 z 5 hvězdiček Marketa Buchtova registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Pokud má někdo rád Bridgetonovi, tak se mu kniha bude líbit. Já to přečetla jedním dechem a moc jsem si to užila. Příjemná oddechovka.

Kniha, Red, 2023, 9788027704330

• 3 z 5 hvězdiček pribehyodjany registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Tohle byla milá oddechovka, od které jsem čekala možná malinko něco jiného. Anotace mě nalákala na spousty humoru a epickou romantiku, a ani jedno jsem zcela nedostala. Ani tak nelituju toho, že jsem knihu přečetla, protože jsem si čtení nakonec i přes nějaké výhrady užila. Knihu můžu doporučit všem, co hledají nějakou novou autorku poté, co přečetli všechny Bridgetonovi a knihy Jane Austinové. V knize jsou skvělé nápady, vtipné momenty i zajímavé postavy, vyprávění plyne rychle a krátké kapitoly mě nutily číst pořád dál. Bohužel, mě osobně nesedl styl, jakým je kniha napsaná a myslím si, že kdyby se zvolila trochu jiná forma, mohlo to být o dost lepší (třeba právě vtipnější). Za mě je taky škoda, že romantická linka nebyla víc exponovaná a já osobně bych ocenila trochu více chemie mezi hlavními hrdiny, na druhou stranu se mi líbilo, jak to měla autorka vymyšlené a jejich vztah se budoval pomalu a přes společné příhody.

Kniha, Red, 2023, 9788027704330

• 2 z 5 hvězdiček Simona Gavendová registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Priznám sa, že kvôli tomu, ako bola táto knižka propagovaná, som čakala príbeh podobný Bridgertonom zmiešaný s Rebelkami z Oxfordu, odohrávajúci sa v romantickom prostredí známom z kníh Jane Austenovej. Žiaľ, moje očakávania neboli ani zďaleka naplnené. Začala by som tým, že mi absolútne nesadol štýl, akým je kniha písaná - miestami nadľahčene, bez používania historického žargónu, kde tu zrazu na vás vyskočí zložito napísané súvetie obsahujúce slová, ktorých význam vám nemusí byť hneď úplne jasný. Čo sa týka deja a celkovej zápletky, takmer od začiatku je čitateľovi jasné, ako to celé dopadne a naozaj si kvôli tomu nemusíte lámať hlavu. Asi tri štvrtiny knihy sa takmer nič nedeje, respektíve deje sa stále dookola to isté, takže som sa pri čítaní vyslovene nudila a netrpezlivo očakávala nejakú akciu. Tá prišla. Ale až v poslednej štvrtine a aj tak bola rýchlo odbitá, takže mi prišlo, že ju tam autorka šupla iba tak - aby sa nepovedalo. Čo sa postáv týka, nedokázala som si ich obľúbiť. Hlavná protagonistka sa správala zvláštne, v niektorých prípadoch priam nelogicky a keď už to konečne vyzeralo nádejne, keď už mi začínala pripadať ako-tak sympaticky, knižka skončila. Ostatné postavy boli ako doplnenie deja celkom fajn. Asi im ani nemám veľmi čo vytknúť. Myslela som si, že by toto dielo mohlo dosiahnuť aspoň na priemerné hodnotenie, ktoré neurazí - nenadchne, avšak nech premýšľam ako chcem, ani na ten priemer to nie je. Každopádne, pokiaľ vás knižka i napriek vyššie uvedenému stále láka, určite po nej siahnite a utvorte si vlastný názor. Možno práve vám do vkusu sadne.

Kniha, Red, 2023, 9788027704330

• 3 z 5 hvězdiček lenny_reads registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Kniha Jak si najít zámožného manžela snadno a rychle vychádza už 1.2.2.2023 a je popisovaná ako svižná romantika plná humoru. Hlavnou hrdinkou je Kitty, najstaršia z piatich sestier, ktoré ostali až po krk v dlhoch, ktoré im zanechali ich rodičia. Ako sa z nich dostanú? Jednoducho. Kitty si nájde nechutne bohatého manžela, ktorý sa o tieto dlhy postará. Akože fakt? Áno, Kitty to myslí vážne a cestuje do Londýna, aby si počas spoločenskej sezóny ulovila manžela. Takto chce zachrániť svoje sestry a aj ich jediný domov, o ktorý by inak prišli. Myšlienka pekná, plán jednoduchý, prevedenie nedostatočné. Od úvodu som bojovala so štýlom, akým sa autorka rozhodla príbeh podať. Podarilo sa jej navodiť atmosféru roku 1818, a to aj spôsobom, akým je kniha napísaná, ale mne to nesedelo a miestami boli vety krkolomné. Zrejme som zvyknutá na iný, alebo možno jednoduchší štýl. Dej bol od druhej kapitoly predvídateľný, ale to by som dokázala odpustiť, keby ma čakali motýliky v bruchu a napätie medzi hrdinami. Žiadne motyliky neboli, iba okolo mňa preleteli a zdržali sa na jednej strane a pokračovali ďalej. Kitty bola nesympatická, dokonca si ju dovolím nazvať bezcitnou mrchou a vypočítavoubzlatokopkou, ktorá kašľala na všetko a všetkých okolo a išla si tvrdo sa svojím - bohatým manželom. Že niekomu zničí staršie? Nevadí, lebo jej cieľ je proste najdôležitejší. Ak by to boli podané odľahčene, či humorne áebondokonca naivne, asi by som s tým nemala problém. Lord Radcliffe bol našťastie sympatický, tešila som sa, keď sa na scéne objavil, ale môj názor nedokázal zvrátiť ani on. V príbehu chýbal humor, s výnimkou pár momentov v úvode, Kitty by zaslúžila facku a hlavným nedostatkom je chýbajúca chémia medzi postavami. Priemerná kniha, ktorá neurazí, ale rozhodne ani nenadchne, pri ktorej máte chuť hlavnú ,,romantickú” hrdinku sotiť pod kolesá koča, ale uznávam, že autorka dokázala navodiť skvelý pocit londýnskej smotánky, ktorá si medzi seba len tak hocikoho nepustí.

Kniha, Red, 2023, 9788027704330