• Zdeněk Gothard Zdeněk Gothard

V knize Ticho, a stejně tak v ostatních Yrsiných knihách, se setkáte s velice podrobnou a propracovanou analytickou prací detektivů. Pozornost je zaměřena na hledání stop, důkazů a s jejich následným nakládáním. To znamená, že analýza DNA krve není provedena za hodinu, jak je to ukazováno v některých amerických seriálech. Yrsino zobrazení kompletní detektivní práce beze zkratek si vždy náramně užiji.

4.8 z 5 8 hodnocení čtenářů

• 5 z 5 hvězdiček Petra Procházková registrovaný uživatel

Velkolepý závěr knižní řady. Přišlo mi, že v každém díle jsou propletené osudy více postav z příběhu a v posledním díle bylo těch postav tolik, že to bylo chvílemi až matoucí (pro mě), ale přitom tak geniálně promyšlené a nakonec to dávalo naprostý smysl. Škoda, že řada nepokračuje, Huldara jsem si oblíbila, zajímalo by mě, jak to s ním a s Freyou bude pokračovat, co další postavy... Za mě skvělá knížka.

Kniha, Metafora, 2023, 9788076250826

• 5 z 5 hvězdiček Pavel Holakovský registrovaný uživatel Zakoupil produkt

Již několikátá kniha od autorky,kdy je člověk vtažen do děje a nejde knihu odložit.Vše umocněno tím,že jsem na Islandu byl .

E-kniha, Metafora, 2022,

• 5 z 5 hvězdiček Jana Šimečková registrovaný uživatel

Škoda, že nejde dát i víc hvězdiček než 5. Poslední díl série a asi jeden z nejlepších, prostě bravurní konec. Nádherně zamotaný případ. Jediné, nad čím je možné kroutit hlavou, tak je chování osob příběhů, to jak se nedovedou jinými způsoby vyrovnávat s životními kotrmelci, oceňuji i dokonalý popis toho, jak dnes lidé nezvládají ani osobní či partnerské vztahy (viz Huldar a Freya), jak některé dnešní ženy kvůli mateřství jdou až na dřeň a jak lpí na vedoucí pozici (viz Erla). I tato kniha ukazuje, že kdo na to má, tak dovede dobře obejít zákony. Kniha ukazuje i pochybení policistů (chybná identifikace zemřelé, to, že jim nedošlo, jak se hledaný člověk může bez problémů a digitálního otisku dostat do svého zaměstnání, že když najdou očividnou souvislost, tak s ní dále nepracují a další věci). Yrsa umí napsat poutavý příběh. Určitě doporučuji obě série - právnička Tóra byla hodně zábavná a její líná sekretářka byla na zabití, u Freyi zase baví popis soužití s hadem a děsivou malou Sagou.

Kniha, Metafora, 2023, 9788076250826